the_masked_cow Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 jeg lurer på om det er mulig å sette all hastigheten på bredbåndet til en nedlasting slik at det går raskere? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hva mener du? Det er hastigheten på bredbåndslinja di som begrenser nedlastingshastigheten til PCen din. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du har jo NetLimiter så du kan begrense hastigheten på ting og tang, men det er jo internettlinja de som er taket her. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 joda jeg vet det. men jeg er ute etter noe som utnytter bredbånds linja maximalt og setter hastigheten til nedlastning Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du kan jo ikke laste ned raskere enn de du laster ned fra vil at du skal få... det er de som setter grenser! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Eksempel: Du laster en fil ned fra nettet fra en server som har 1000 kbps ut-hastighet. Linja di har en inn-hastighet på 2000 kbps. Ettersom serveren du laster ned fra har treigere linje enn det du har, får du ikke benyttet deg av hele linja di. Du forstår? Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Eksempel:Du laster en fil ned fra nettet fra en server som har 1000 kbps ut-hastighet. Linja di har en inn-hastighet på 2000 kbps. Ettersom serveren du laster ned fra har treigere linje enn det du har, får du ikke benyttet deg av hele linja di. Du forstår? 7711017[/snapback] er det slik det funker altså takk Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Vis dette er tilfelle så bruker du jo bare 50% av linja di, da har du også igjen 50%. Den bruker ikke mer av linja di, enn den virkelig bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå