Gå til innhold

Hvorfor er jeg den eneste i klassen som hører på 2


saluttknall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Hmm, jeg hører på den musikken som faktisk høres bra ut i forhold til min smak. Hvis det er en sang fra vg top 10 så får det så være. Jeg finner enda en del sanger i playlisten som jeg ikke visste jeg hadde, men som er ganske bra selv om det er svært gamle sanger. I klassene mine så er det hvertfall ingen som hører på musikk for at andre skal like musikken de hører på.

 

Sebbe har selvsagt rett, det er bare kule folk som hører på listepop. Vg top 10 er et top sted å finne kvalitetsmusikk til en hver tid.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvilken klasse du går i?

Jeg hører utrolig mye på urørt for tiden, det er helt fantastisk, har åpnet en ny verden for meg med musikk lagd av "ukjente" artister som er fantastisk.

Treat, Tripod, Afterbirth, Uncle Mart, genialt!

Men jeg har det sånn: "Hører jeg en genial sang så hører jeg på den, er den på topp10 hører jeg på den, er den på verst 10 hører jeg på den (har ikke til nå skjedd, men syns jeg den er bra gir jeg blanke f¤en i om andre syns den er elendig)

Det jeg hater er folk (gjett hvilken aldersgruppe ;) som "syns en sang er såååå bra fordi hun derre derre jeg ikke husker navnet på er med i den og hun har sånne kule klær asså, også digger bestevenninnene mine den for hun er så kul"

Men jeg skal medgi at musikkstilen min er omtrent i konstant forandring, jeg elsker musikk, ikke musikk sjangre... En tid kan jeg elske rock (gjør jeg hele tiden) men noen ganger kan det vere veldig greit for hodet å utforske litt i verdenen av pop, trance og elektronika

 

Vær din egen sjef over musikken *Vive La De Resistance*

Lenke til kommentar
Tror nok det er fordi det er lettere å bli fortalt hva du skal like enn å faktisk høre på noe og finne ut av det selv.

Selv hater jeg listepop!

7716992[/snapback]

Selv liker jeg all god musikk, selv om noe av det er listepop. Siste store eksempelet var Nelly Furtado med Maneater. Ikke la noen fordommer komme deg i forkjøpet, listepop, metall eller annet :)

Lenke til kommentar

Det essensielle her er vel hvilket trinn du går på; går du på vk1 og oppover er dette et tydelig tegn på at du har havnet i en mer enn tvilsom klasse, går du derimot i en klasse under dette nivået skal du være glad det kun dreier seg om listepop og ikke andre kraftplugger av musikkanter.

Lenke til kommentar
Tror nok det er fordi det er lettere å bli fortalt hva du skal like enn å faktisk høre på noe og finne ut av det selv.

Selv hater jeg listepop!

7716992[/snapback]

Sier du at du hater sanger som har blitt så kjent at de ligger på forskjellige lister her og der? Usaklig. Man kan ikke si at man hater dën sangen fordi plateselskapet og de som kjøper musikken faktisk liker den og derfor kjøper\promoterer den, noe som resulterer i at den stiger på plassene og til slutt ender på en eller annen toppX liste....

Men er jo mulig at du er en som må finne sine egne veier, noe som er helt greit og respektabelt, men å si at man hater listepop er usaklig siden det faktisk er maange sanger som er fantastiske, men skal dog sies at det er fantastisk mange sanger som heller burde hørt hjemme på en topp20 14s liste, men de kan jo vere mange som liker de også...

Lenke til kommentar
Det essensielle her er vel hvilket trinn du går på; går du på vk1 og oppover er dette et tydelig tegn på at du har havnet i en mer enn tvilsom klasse, går du derimot i en klasse under dette nivået skal du være glad det kun dreier seg om listepop og ikke andre kraftplugger av musikkanter.

7717048[/snapback]

Lenke til kommentar

Jeg hater jo ikke listepop fordi det er listepop (det er jo bare dumt!), men musikken som spilles der er hovedsaklig musikk jeg misliker STERKT! :!:

 

 

 

listepop er jo lagd for å være enkelt og alle kan like det. Det fenger veldig godt uansett hva man synes om sjangeren eller artisten. Sangene er også lagd slik at folk går rundt å har de på hue hele tiden

 

 

Når sangene er lagd slik så er det jo også slik at de ikke gir noe spesielt inntrykk på deg og du glemmer de fort, men så klart noen liker jo det meste.

Jeg syns det er rart at når du forteller folk at de ikke har noen musikksmak så blir de sinte, selv om at de innrømmer at de hører på "alt" :hmm:

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...