bas Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja, jeg innrømmer det med en gang, synes Da Vinci Koden og Engler & Demoner av Dan Brown var gode bøker som klarte å fange min interesse :!: Dere skjønner sikkert da at jeg ikke har lest allverdens med bøker i mitt liv, men synes dette var alright underholdning og lurte derfor på om folk har anbefalinger til lettleste, spennende og gode bøker i samme sjanger.Ser Ludlum, Clancy og Grisham blir anbefalt i andre tråder, noen spesifikke bøker fra noen av disse? Takker så mye Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Clancy's Rainbow Six er å anbefale, den er lang ca.900 sider, men lett å lese og kan til tider bli VELDIG spenende Lenke til kommentar
vesla Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har nesten alle bøkene til Grisham, men tre jeg liker fordi de er ganske spennende og det skjer ting hurtig er: - Pelikanrapporten (Dette er også en film) - Det siste jurymedlemmet - Gatens advokat (denne er veldig bra) Det er mange flere bøker som kan nevnes.. - I gaten der du bor - av Mary Higgins Clark - Den digitale festning - Dan Brown - Iskaldt bedrag - Dan Brown (vet ikke om du har lest disse to siste bøkene til Dan Brown heller men de er verdt å lese! Minst like gode som de to andre!) Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 ganske spennende og det skjer ting hurtig er Akkurat de ordene der jeg liker å høre, at ting skjer i hurtig tempo og at det er spennende.Takker så mye for tipsene, skal sjekke ut noen av disse bøkene som er anbefalt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 - Iskaldt bedrag - Dan Brown (vet ikke om du har lest disse to siste bøkene til Dan Brown heller men de er verdt å lese! Minst like gode som de to andre!) 7711178[/snapback] Er ikkje heilt enid meg deg der, eg synest Angels and Demons og The DaVinci Code var mykje betre enn dei to andre, men det er såklart ein smakssak. Liker du krim så kan eg anbefale Jo Nesbø, Minette Walters og James Patterson. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeffery Deaver har skrevet mange spennende bøker. Jeg anbefaler Knokkelsamleren (filmatisert med Angelina Jolie og Denzel Washington i hovedrollene) og Jomfrugraven. Det som kjennetegner flere av bøkene hans er at han som oftest lar politiet jobbe med tida imot seg. Leserne får også vite hvordan morderen tenker, hvordan han velger ut ofrene sine osv. Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Liker ondskapen fra Jan Guillou godt.. En 17 år(?) gammel gutt som går på den Svenske realskolen. Masse rart som skjer.. slossing.. pluss litt løve.. Har også kommet ut på dvd.. Skytsengelen fra Dean Koontz er også bra.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Enkelte av Jack London sine bøker... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Trådstarter: Fortsett med samme forfatter, og les Iskaldt Bedrag. Den er kjempegod! Lenke til kommentar
jungl Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg vil anbefale Gert Nygårdshaug - Mengele Zoo. Når jeg tenker etter er dette min favorittbok nummer 1. Les også Himmelblomsttreets muligheter og Aphrodites basseng som er en del i samme triologi. Nygårdshaug burde hatt mer anerkjennelse! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har sansen for Jo Nesbø sine romaner. Underholdende, spennende og lettleste. Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 mhh...spørs hva slags bøker du liker. Hvis du liker krim kan jeg anbefale "blå øyne" som er skrevet av forfatteren jan-sverre syvertsen. Jeg driver å leser på den nå og den er kjempe bra hittil. Hvis du liker grøssere burde du lese "håndtering av udøde" som er skrevet av John Ajvide Lindqvist. Den er en kjempe bra bok og er ikke så ordinær som andre bøker. Den er veldig "virkelig" for å si det slikt. Hvis du liker bøker som har litt sex, vold og alkohol i seg bør du lese "pupl," og "varmtvannsmusikk." Kjempe bra bøker de også. PS: kanskje jeg har skrevet jer før? Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kan også anbefale Den Digitale Festning av samme forfatter. Spessielt siden du vanker på et IT-forum Er i samme situasjon som deg; nettopp fått smaken på spenningsbøker og jeg begynte med denne Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja, jeg innrømmer det med en gang, synes Da Vinci Koden og Engler & Demoner av Dan Brown var gode bøker som klarte å fange min interesse :!: 7710598[/snapback] Du kan jo lese om boka The Historian av Elizabeth Kostova her Synes den var spennende, og var litt vampyrsaker og andre ting jeg liker^^ Grei bok:) "If your pulse flutters at the thought of castle ruins and descents into crypts by moonlight, you will savor every creepy page of Elizabeth Kostova's long but beautifully structured thriller The Historian." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå