kizzykazz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hei! Skal til Ålesund i dag. Skal ha med meg ein bærbar pc, og hadde tenkt å kjøpe et strømadapter der for å kunne lade batteriet i bilen (12V). Men veit ikkje kva butikkar som er i Ålesund, så om nokon veit om butikkar som har eit slikt adapter, ville eg bli svært glad Ser etter noko likt dette: http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3984 Endret 13. januar 2007 av kazzkizz Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Regner med at billigste sted ville vært Ardata. Men de er stengt på lørdag. AR DATA Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Clas Ohslson har sikkert noe til deg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du har jo slike fra Targus, men de koster nærmere 1.000 kr. Men er det da slik at den ikke passer til pcen din får du den som passer gratis tilsendt. (har passet på alle maskinene kunder har hatt med hittil) Lenke til kommentar
jayimie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du får kjøpt Targan sine på expert butikkene. De finner du både i Ålesund sentrum og på Moa kjøpesenter. (litt utenfor by sentrum) Ellers er vell Clas Olson det beste alternativet for rimligere adaptere, de finner også på Moa kjøpesenter. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Ok, takk for svar Visst eg skal kjøpe i Ålesund i dag, er vel Clas Ohlson ope? Håper eg EDIT: MÅ passe i HP maskin! Og visst den passar i Asus og, så er det strålande! Endret 13. januar 2007 av kazzkizz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Bare jeg som ikke ville brukt den den spinkle saken som er linket til i første post? http://www.hpx.no/aspx/mc_image_processor....lse&scale=False Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 datating: Eg veit ikkje kva som er bra, men det var for å vise kva eg er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå