Gå til innhold

Dell E207WFP vs. Dell 2007WFP?

Footy

Anbefalte innlegg

altså... Jeg vet det de oppgir forskjellig infallsvinkler osv, men hva er egentlig forskjellen når du se på de med det blotte øye? Har den ene mer uklart bilde enn den andre?

2007 oppgir:

- 800:1 contrast ratio and 16 millisecond typical response time for distortion-free, sharp images

- Ideal for multi-taskers, high-end graphic designers, content creation users, financial sector analysts and gamers

E207 oppgir:

- 800:1 contrast ratio and up to 300 cd/m² brightness for excellent colour accuracy and uniformity

- 5ms response time reduces ghosting and jagged edges

Vil dette si at 2007 ikke har noe for å redusere ghosting og jagged edges? 2007 har 16 ms, E207 5ms... jeg trodde da virkelig at mindre var bedre? Jeg vet man ikke skal henge seg opp i ms, men her er det jo samme produsent.

2007 forteller at den egner seg godt for multi-taskers, high-end graphic designers osv... hva egner E207 seg for?

Det oppgit også at 207 har støtte for HDCP, finner ikke noe om at 2007 har det. En dyrere skjerm med mindre støtte?

Er 2007 verdt de 660,- kronene mer, eller klarer man seg lenge med en E207?

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da er 2007 bestillt....

Heads will roll if I get dead pixels...

7712196[/snapback]

Gratulerer ! :) Du har sikkert gjort er godt valg. Vurderer å kjøpe 2007 jeg også men må prioritere litt først. Ta gjerne bilder av skjermen fra utpakking til den er på skrivebordet :)

Mvh, Erlend

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...