Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg kjøpe? (Xbox360)

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

HDTV er endelig i hus, og tenkte jeg skulle "feire" det med å kjøpe et nytt Xbox360 -spill!

Jeg har noen alternativer:

Viva Piñata,

Hitman - Blood Money,

Lego Star Wars II,

Fra før har jeg:

PGR3,

NFS:MW,

Oblivion,

Kameo,

DoA4,

Dead Rising,

Tomb Raider Legend,

Gears of War.

Ønsker per nå ingen bilspill.. Og er heller ikke noe gira på Sportsspill!

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for kjappe svar! :thumbup:

Lurer litt på Viva Piñata, jeg også.. da jeg elsker litt sånn "barnslige" spill fra Rare (blandt annet Banjo-Kazooie, og den gjengen der), er bare litt usikker på om man har oppdrag, en storyline og en ending i spillet, eller om det bare er å "bli venner og kle seg ut" (så akkurat en liten video av spillet, skjønner dere, og jeg tok ikke helt "poenget" der og da.. :blush: ).

Ny regel (siden dere er så flinke, så trenger dere en "utfordring" :p )

Dere nevner ETT av spillene som jeg har som "alternativer", og ETT annet (som jeg ikke har skrevet opp i hele tatt) :D

Tack så mycket! Dere er så flinke! :)

Lenke til kommentar

Jeg har både Viva Piñata og Lego Star Wars 2, og synes begge spillene er veldig bra. Viva Piñata er et typisk chill-spill, og Lego Star Wars 2 er veldig moro å spille med en venn. Det er jo mye mer jeg kan legge til om de spillene, men har litt dårlig tid akkurat nå :S Hitman: Blood Money tror jeg også hadde vært et klokt valg, men da MÅ du ha harddisk, hvis ikke så får du ikke savet, da savene til Hitman BM er VELDIG store :(

Lenke til kommentar

av dine nominerte: viva pinata :D sykt morsomt i starten men mister litt av gløden etter hvært som du blir bedre ...

Andre forslag: hadde det ikke vært for at du nettopp har kjøpt deg hd-tv, og sikkert vil ha et spill med rå grafikk ville jeg anbefalt GUN :love:

Lenke til kommentar

Takker for alle svar, folkens! :thumbup:

Jeg hørte på meg selv, og de av dere som var enige med meg ( :p ) .. Men, selv om det bare var Vina Piñata som ble foreslått av dere, så ende jeg faktisk opp med alle 3.. :blush:

Takk, igjen!

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...