mcgroven Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kaptein Kirk eller Jean-Luc Picard? I Star Trek: Legacy til PC og Xbox 360 får du både i posen og i sekken. Les mer Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Altså, hvem har lagd spillet ? Her står det at Ubisoft skal gi ut Bethesdas Star Trek. Har de bytta på hvem som skal lage spillet ? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Mad Doc Software har utviklet spillet. Det ser du ved å titte på produktinformasjonen øverst til høyre i anmeldelsen. Bethesda er utgiver i USA, mens Ubisoft gir ut spillet for Bethesda i Europa. Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Finnest det ett eneste Star-Trek spill som er bra? Har testet mange, og til nå har det vært kvasi-makkværk som kun er misbruk av Star-Trek navnet.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Finnest det ett eneste Star-Trek spill som er bra? Har testet mange, og til nå har det vært kvasi-makkværk som kun er misbruk av Star-Trek navnet.... 7731561[/snapback] Bridge Commander er det eneste ST spillet som føles som ST Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Finnest det ett eneste Star-Trek spill som er bra? Har testet mange, og til nå har det vært kvasi-makkværk som kun er misbruk av Star-Trek navnet.... 7731561[/snapback] Elite force er sånn halveis bra, ikke enestående men det har star trek og praser-rifler og det er egentlig det jeg krever. Ellers anbefaler jeg Klingon Academy og Birth of the federation. Så har du jo også Starfleet Academy og dens etterfølgere som jeg synes er litt underholdende. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Virker som gode PC spill nesten ikke lengre eksistrerer. Helt håpløst mye møkk som kommer ut på dagens marked. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Virker som gode PC spill nesten ikke lengre eksistrerer. Helt håpløst mye møkk som kommer ut på dagens marked. 7759665[/snapback] Da kan du ta en titt på denne tråden på Gamespot-forumene: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=24525221 Se om du har samme oppfatning etter å ha sett hva som kommer ut i 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg