Shaper^ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Tror dere 400W strømforsyning holder til X1950XT kort? Har en kamerat som har nesten lik pc som meg, bare han har 7900GT kort, og det holder. Og jeg har ett Hovedkort som har både AGP og PCI-e port, bruker AGP port nå, men når jeg får PCI-e kort så har jeg ett gammelt power på 400W som sagt, og har ikke sånn strømkabel til PCI-e, så har ett spørsmål: Følger sånn kabel med ett kort når jeg kjøper ett PCI-e kort? eller må/kan jeg kjøpe dette seinere? Endret 14. januar 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tror dere 400W strømforsyning holder til X1950XT kort? Enkelt og greit nei. Her er spørsmål angående PSUs stilt x antall ganger, kan jo sjekke gjennom noen poster og se hva du finner. De sier minimum 30A på 12v og det tror jeg ikke din 400w har. Kan jo sjekke hva som står på siden av psu, det skal stå oppført der. Jeg kan jo selvfølgelig ta feil, men det er bedre å være "safe then sorry", kjipt om kortet skulle ta kvelden eller noe annet som følger av det. High-end ATI kort trekker veldig mye strøm, blir viktigere og viktigere med sikkelige PSUer. Men valget er ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå