DiscoDown Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei, trenger et nytt skjermkort nå som mitt gamle har fått noen seriøse problemer med vifte og et par andre problemer jeg har sett meg veldig lei på, desutten så holder det heller ikke særlig godt lenger til dagens spill. Uansett, jeg har et a7n8x-x hovedkort og da er det bare AGP som funker så trenger et AGP kort. Prisen bør helst ikke overstige 2000kr og det hadde vært en fordel om kortet ikke bråkte for mye siden jeg snart får noja av den vifta her som har gått amok. Ellers.. så har jeg lest mye om kort som krever mye watt nå, PSU min er på 400watt og jeg har ingen store planer om å bytte den ut med det første (så lenge ikke alle "gode" kort nå krever 500watt da..) Så håper på mange gode tips, på forhånd takk. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) X1950Pro Staten er: Generelt Spesifikasjoner ATI Radeon X1950Pro Core Clock 580 MHz GPU Kjøling Aktiv kjøling Antall MB 512 MB Type GDDR3 (også kjent som DDR3) AGP AGPx8 Analog (15pins) 1 stk (Via adapter - følger med) Digital - DVI (29pins) 2 stk TV-Out S-VHS Komposit Video-Out 0 stk og du kjøper den på shg.no Endret 13. januar 2007 av LeftOverCrackone Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Eg har 7600gt som fungerer utmerket med en 340 chieftec strømforsyning. pass på å kjøp kort som har 1400mhz minne. Eg kjøpte club3d sitt og angrer (1100mhz). Men det funker meget bra.. kjører Oblivion med god flyt på high 10x7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå