Gå til innhold

Skal formatere, hvordan beholde favoritter?

Anbefalte innlegg

Jeg skal formatere hardisken min og installere XP på nytt. Er det mulig å beholde mine IE-favoritter ved å lagre de på en anne partisjon og så legge de inn i IE etter at XP er installert på nytt? Det ville vært tungvint å skrive opp alle adressene for så å skrive de inn igjen, jeg har ganske mange, og ikke alle adressene er like korte.

(Enda bedre ville det selvfølgelig være om jeg slapp å formatere. Problemet mitt er at maskinen ikke svarer på muse- eller tastaturtrykk ca ti min etter jeg har starta maskinen. Dersom jeg beveger fingern på touchpaden, beveger markøren seg, men det reageres som sagt ikke når jeg klikker på noen knapper. Når jeg trykker på Fn + en F-tast, fungerer dette, og programmer som kjørte før maskinen "frøys" kjører fortsatt (eks. så spiller filmen videre, antivirus scanner videre osv.). Men jeg kan ikke gjøre noe. Ikke engang alt+ctrl+del funker. Dvs, boksen kommer opp, men den oppdaterer seg ikke (med hensyn på f.eks. CPUbruk, bruk av minne osv), og jeg kan ikke trykke på noe der heller.)

Edit: er ikke så farlig, har klippa å lima de i et tekstdokument. Burde gå greit!

Endret av Pera86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen problem å ta vare på favorittene i IE.

Bare kopier mappa (høyreklikk på start-utforsk,så finner du favorittene) og legg den på en annen partisjon,på en USB-pen,eller brenn ut på en cd.

Favorittene kopierer og limer du inn på samme sted når du er ferdig å formatere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...