Imhotep Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hiver snart TyTN til ræven .. Telefonen er bra nok, men irriterer meg grenseløst at den ikke har tastatur på fremsiden. I tillegg "må" man snu telefonen for å ta bilder .. QWERTY (uten no slide grejjer, og ikke miniknapper slik som feks p990) Helst mulighet for minnekort Helst kamera, men trenger det strengt tatt ikke Helst WM5, men ikke noe krav Rask Thats it! BlackBerry 8700g (Vanskelig å finne med norsk software uten abb) Nokia N61 (S60 .. meh ..) HTC S620 (Litt små taster?) HP iPAQ hw6915 (Litt små taster?) Fujitsu Siemens Pocket LOOX PLT830? Palm Treo 680? Synes selv at denne ser grei ut: http://www.infosyncworld.com/mobility/samsung_sgh-i607.html Men er den å få tak i her i Europa? Neeeida Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Heisann! Har besøk av en onkel fra India for tiden, han har denne perlen fra blackberry uten abb. Han sier at jeg kan få den av han, så kjøper han en ny i India. Får jeg tilgang til det jeg trenger av software osv uten abb, går det evt ann å laste ned det nødvendige? Ser på hjemmesidene deres at man kan kjøpe den uten abb, så det bør vel gå greit? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan anbefale HTC S620. En knalltelefon. Brukte selv TyTN før, men har gått over til S620 nå. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Støtter S620 hvis du absolutt ikke vil bruke TyTN (folk har jo forskjellige behov). Bruker daglig begge. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den Blackberry'en fra Samsung er en av de styggeste telefonene jeg har sett. Aldri i livet om jeg ville gått rundt med en slik. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Den Blackberry'en fra Samsung 7823948[/snapback] Tenker du på Smartphone? Endret 29. januar 2007 av moskus Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den Blackberry'en fra Samsung 7823948[/snapback] Tenker du på Smartphone? 7824257[/snapback] Tenker på denne: http://www.infosyncworld.com/mobility/samsung_sgh-i607.html Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Men det er ingen Blackberry... Lenke til kommentar
Imhotep Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Har oppdaget Palm Treo 750 den ser najs ut .. menneh .. Er ikke kommet til Norge enda, derfor lite ÆØÅ på den. Noen som vet om det er mulig å legge inn norsk WM5? A NOVO sa: "Dette er ikke no vi kan gjøre for vi videresender all service på disse produktene til Palm sentralt. Vi kan sende inn produktet, men det vil ta lang tid da vi har lang leveringstid derfra. Det vil da også bli en betalbar service." Takk for den .. der ble jeg virkelig klok .. Idedata.no hadde ingen peiling når den kom til Norge heller :/ Palm sitt WM5 ser jo litt forskjellig ut i forhold til andre jeg har sett, menyer etc .. så .. Endret 3. februar 2007 av Imhotep Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Bruker også HTC S620 daglig. Litt små knaster, men vanesak... Penere i virkligheten en jeg trodde! Ellers så er Eten Glofiish en lekkerbisken! Den har nesten alt! Haken er æ, ø, å selvsagt... Kan leses om HER! Edit: Ingen skyvetelefon nei HTC S620 er hvertfall en helt kurrant telefon Endret 3. februar 2007 av Dentro Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan anbefale HTC S620. En knalltelefon. Brukte selv TyTN før, men har gått over til S620 nå. 7823380[/snapback] Støtter denne. En venn som har fått en S620 og selv om den er veldig stygg (i mine øyne) er den veldig "slim" og oser kvalitet. Selv bruker jeg HP iPAQ hw6915 og er vel sånn halvveis fornøyd, men må innrømme at jeg går over til Nokia E61i når den kommer. Jeg synes de aller fleste Windows Mobile smarttelefonene blir litt for klumpete - med unntak av S620. Skjermene blir også litt for dårlige ifht. Nokia (65.000 farger vs. 16 millioner OG høyere oppløsning). Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den Blackberry'en fra Samsung 7823948[/snapback] Tenker du på Smartphone? 7824257[/snapback] Tenker på denne: http://www.infosyncworld.com/mobility/samsung_sgh-i607.html 7824368[/snapback] Puh, har ikke den telefonen kommet til Norge? Har jo set den i butikken da. Du må vist ut å se da for å få tak i den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå