helvete83 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 har ikke fulført vgs.. vil ha en bra betalt jobb. hva slags kurs skal jeg søke på for å få en jobb? har tenkt på sveisekurs,er det bra betalt?og hvor jobber man når man er sveiser? noen som har flere forslag?? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Der finnes en god del kurser der ute, men ikke alle er tilbyd i enkelte kommuner. Ang sveiserkurs, vet jeg ikke hvor godt betalt den jobben er, men en av plassene du kan få jobb er innenfor verfts industrien f.eks. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg mener sveisere har rundt 170 kr timen, så det er ikke så galt betalt. Lenke til kommentar
helvete83 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 [170 er vel for drøyt. snekkerer med fagbrev tjener ca 150-160 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 [170 er vel for drøyt.snekkerer med fagbrev tjener ca 150-160 7717823[/snapback] Ok.. Jeg trodde snekkere hadde opp mot 190kr timen. Sikkert jeg som tar feil da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 To ord: Sikkerhetskurs offshore. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 har ikke fulført vgs..vil ha en bra betalt jobb. hva slags kurs skal jeg søke på for å få en jobb? har tenkt på sveisekurs,er det bra betalt?og hvor jobber man når man er sveiser? noen som har flere forslag?? 7710099[/snapback] har tenkt på sveisekurs selv siden det jeg holder på med nå er dritt kjedelig(produksjonsoperatør), men anyways der jeg jobber sveiser dem også å det synes jeg virker nokså kjekt ut men jeg kan jo ikke sveise noen som vet hvor i sandnes/stavanger område jeg kan ta sveisekurs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå