corge Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Navnet på en skikkelig DVD-player for GNU/Linux? MPlayer krasjer ofte og fungerer ikke for meg, ser det er mange forskjellige andre playere - hva bruker dere? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg bruker rett og slett VLC til alt som har med film og gjøre. Enda ikke møtt en fil VLC ikke vil spille av for meg. Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Xine er en god DVD spiller. Bare husk libdvdcss (som også gjelder de fleste andre). Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Mplayer, Totem, Vlc og Xine anbefaler jeg, husk på at du må libdvdcss for å spille va dvd'er. Endret 13. januar 2007 av roberth1990 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg bruker rett og slett VLC til alt som har med film og gjøre. Enda ikke møtt en fil VLC ikke vil spille av for meg. 7710218[/snapback] RealMedia-filer er vel de eneste . VLC er best synes jeg. (Men må bruke Totem til RealMedia-filer) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Xine er en bra DVD-spiller. Ellers så er jeg glad i mplayer, den tar alt (etter å ha lagt inn windows-kodekene) - også real, quicktime, wmv etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå