EC Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Vi har testet Shin Etsu G-751, "siste skrik" innen kjølepasta. Testen finner du her. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det ble ikke nevnt noe om innkjøringstiden på AS3. Er ikke det flere dager? Lenke til kommentar
erl Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det er en innkjøringstid på 2-3 dager på begge tror jeg. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Vanskelig å påføre ? Har både AS3 og Shin Etsu G-751 og synes ikke det er noe forskjell. Spørs jo også på teknikker du bruker :smile: Prisen må man betale for å ha det beste :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg synes det er vanskelig å presse ut passe mengde kjølepasta fra AS3-tuben.. Hvordan er tuben med Shin Etsu? Lett å presse ut rett mengde? Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Ta en kikk her ( http://www.insideproject.com/showreview.cf...cfm?reviewid=81 ). Her datt tempen med 7 grader i løpet av de tre dagene Shin Etsu G-751 ble innkjørt, og den slo AS3 med 5 grader! Nytter ikke å kjøre en times test når produktet krever tre døgn før det yter maks. Litt sløvt testopplegg her... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Når kommer "Test av Shin Etsu G-751 SE"? Høres ut som om det trengs.. Edit: etter å ha lest innlegget av kjekka nedenfor, så vil en Second Edition være overflødig. Beklager.. Om jeg skal kjøpe Shin Etsu neste gang? Selvsagt, den knuser jo AS3 med minst 1 grad! Jeee. [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-11-27 22:16 ] Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Ble systemene innkjørt før testene? Jeg mener iallefall det er en forutsetning for å kunne kjøre en sammenligningstest. Det er jo på ingen måte sikkert at egenskapene endrer seg like mye under innkjøringen. Lenke til kommentar
erl Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 OcShoot fikk noe lignende resultat som oss. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hva var systemp under testingen? Skjønner ikke hvorfor jeg har 50 grader idle når jeg har nøyaktig samme system og 2 casefans. (artic alumina riktignok, men den er ikke mye dårligere) Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 08:52, skrev GasMan:Ta en kikk her ( http://www.insideproject.com/showreview.cf...cfm?reviewid=81 ). Her datt tempen med 7 grader i løpet av de tre dagene Shin Etsu G-751 ble innkjørt, og den slo AS3 med 5 grader!Nytter ikke å kjøre en times test når produktet krever tre døgn før det yter maks.Litt sløvt testopplegg her... Både AS3 og Shin Etsu ble brukt i flere dager før testen ble utført. Har beklageligvis glemt å ta det med i artikkelen :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå