wilai Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har eg bæbar fra IBM kjøpt i Hong Kong, der bruke dei Chinese Tradition, noe sånt og i fast lande Kina bruke dei Chinese Simpl. Eg vil gjerne få tak i en WinXP Home m Chinese Simpl Finst det en lovlig måte å laste det ned på? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du har lov til å laste den ned, men du skal være ganske heldig hvis du finner en Kinesisk OEM versjon av XP. Vil tro at de fleste av torrentene ligger på kinesiske servere, og da burde du jo kunne kinesisk for å finne frem. Kan du det, er det null problem =) Lenke til kommentar
wilai Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Da har eg et stort problem, kan ikkje skrive kinesiske bare snakke. Er det noe her som kan finne en kinesiske tracker side med det riktige torrent? Dette vil bryte regelen her, så send PM til meg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Minner om at adminstratorer faktisk kan sjekke PM til folk, og at en eller annen sa at de gjør det om de har grunn til å tro at retningslinjene blir brutt, så det å sende en PM til wilai kan slå tilbake på en selv Lenke til kommentar
sforum Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvorfor kjøpte du med kinesisk windows? I HongKong selger de mange pc er med Engelsk windows versjon.. Anyway, det spørs vel kanskje om key en din vil virke på en Kinesisk simplified versjon hvis den er til traditional. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da har eg et stort problem, kan ikkje skrive kinesiske bare snakke.Er det noe her som kan finne en kinesiske tracker side med det riktige torrent? Dette vil bryte regelen her, så send PM til meg 7710798[/snapback] Du trenger da ikke å kunne skrive kinesisk for å finne fram? Så lenge du kan lese hva som står der =) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du har lov til å laste den ned, *snip* Nei, det har man over hodet ikke! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du kan bruke en annens originale XP (så lenge den er den samme versjonen man har key til, en annen fyr på forumet her fikk høre det fra MS supporttlf selv visstnok). Men å laste ned en piratkopi er jo ikke lov. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du har lov til å laste den ned, *snip* Nei, det har man over hodet ikke! 7711877[/snapback] Whaaat? Så klart? Du betaler for lisensen din, ikke plata. Så lenge du bruker din egen lisensnøkkel er det fullt lovlig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du har lov til å laste den ned, *snip* Nei, det har man over hodet ikke! 7711877[/snapback] Whaaat? Så klart? Du betaler for lisensen din, ikke plata. Så lenge du bruker din egen lisensnøkkel er det fullt lovlig. 7713015[/snapback] Nei, ikke å laste ned en piratkopi. Ring Microsoft og be de sende deg en ny CD. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Stenges i henhold til retningslinjer #8 - oppfordring til piratkopiering på forumet er ikke tillat! Lukkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg