Unlimited Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei, Jeg har kjøpt en FS Lifebook T4215. Den mangler TV-UT tilkobling (S-video)! Finnes det noe ekstra utstyr som jeg kan koble pc'n med til tv? Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Har du sjekke mulighetene på eksternt usb-tvkort? Hva slags spec har du, og hvordan er du ellers fornøyd med maskinen? Hvordan er byggekavliteten, vil den tåle mye reising? Hvordan fungerer pennen og Win XP tablet edt? Har du testa med Vista enda? Skulle ikke de fleste vista-versjoner ha tablet-funksjoner? Har sjekka tablet-pc'er et par dager nå, og det virker som om T4215 er den eneste med Core 2 Duo og mulighet for DVI-ut via docking... Hadde IBM X60 hatt Core 2 og mulighet for DVI, hadde jeg kjøpt den. Endret 14. januar 2007 av bluescreen Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hva med denne:TerraTec Cinergy 400 TV mobile MKII Hmmm... ser ut til at det er bare s-video inn og ikke ut... Ellers finnes det overganger fra vga til scart f.eks. Endret 14. januar 2007 av bluescreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå