Gå til innhold

erfaring med shg.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet enkelte har hatt litt problemer med dem, men jeg bestile en tv der i høst og servicen var upåklagelig. Betaler ikke noe mer i toll eller frakt nei, tror jeg.

7709746[/snapback]

altså.. hva mener du med kundeservicen? men, vis du kjøper en tv til 6000 kroner og frakten er 150.. ja da er det 6150 kroner som blir tappet av bankontoen din ikke sant? ikke noe sjulte moms eller toll eller andre avgifter jeg burde vite om? for en del av tv'ene der er faktisk intill 1000 kr billigere en norske nettbutikker og butikker generelt, og det er da man burde sette spørsmålstegn.

Endret av janern21
Lenke til kommentar

Ingen toll eller ekstrautgifter.

Det tilkommer 2% visa-avgift om man vil betale med kort, men dette er klart merket. Porto er litt høyere iogmed at de sender fra Danmark.

Ypperlig service og priser.

Dette emnet har blitt tatt opp utallige ganger, og blir sikkert tatt opp igjen.

Lær dere å bruke søke-funksjonen.

Lenke til kommentar
Ingen toll eller ekstrautgifter.

Det tilkommer 2% visa-avgift om man vil betale med kort, men dette er klart merket. Porto er litt høyere iogmed at de sender fra Danmark.

Ypperlig service og priser.

Dette emnet har blitt tatt opp utallige ganger, og blir sikkert tatt opp igjen.

Lær dere å bruke søke-funksjonen.

7710618[/snapback]

hverken søk på shg eller shg.no gir noe svar.

Lenke til kommentar

SYnes shg er en seriøs webshop.. Jeg fant et demo brukt vannkjølings sett og dette var priset til 1000kr under full pris.. boksen var kun åpnet pg litt slitt, men delene inni hadde aldri hvert brukt / åpnet..

Uheldig hvis så sende dem den tilbake til produsenten, fordi dem kunne få, mens jeg var i kontakt med selger. (det var jo litt kjipt)

Men fikk da tilbud om å kjøpe den eldre modellen til samme prisen, som den andre som var demo brukt.. Og da snakker vi om rett over innkjøps pris. Men gadd ikke da denne ikke passet meg helt..

var snakk om denne.

Så jeg synes de opptrer bra, når de gjør en feil.. Men syntes jeg skulle fått den jeg linket til samme prisen som demoen, men det er jo litt vansklig :(

Endret av NeXz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...