RamGuy Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg liker veldig godt at sanginformasjonen min viser seg i Windows Live Messenger.. Og det har den gjort hele tiden, frem til i dag.. Alt jeg har gjort, er å installert en codecs til dbPowerAMP, sånn at den kan konvertere *.wma (Windows Media Audio) filer.. Og deretter rippet inn et par CD-er, og konvertert alt jeg har over til *.wav(e) format.. Med standard CD-frekvens, bit rate osv.. Etter det, så har ikke sanginformasjonen kommet opp i Windows Live Messenger lengre.. Jeg har prøvd å re-installere Windows Media Player 11, samt Windows Live Messenger.. Men den vil ikke dukke opp igjen.. Har noen en logisk forklaring på dette? Eventuelt hvordan jeg kan få fikset det? Vil svært gjerne få det fikset, og det så fort som mulig.. Det kan ikke være sånn at *.wav(e) filer ikke vises? Det må være en latterlig spøk.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 **BUMP** Er det ingen som vet noe ? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tools -> Plug-ins -> Huk av for Plugin-modul for Windows Live Messenger Music. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå