KKake Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei, jeg har vunnet en Nokia N80IE, og jeg trenger litt penger, så jeg lurer på om jeg bør selge N80`n noen hundrelapper billigere enn det den koster ny (veil.), og kjøpe en N73, har funnet noen (personelige) fordeler og bakdeler: N80IE: + Kan bruke den med Wi-Fi + har bedre oppløsning på skjermen + Er tøffere (slider er tøffere enn candybar) - Har vistnok dårlig batteri - Er tung (Har holdt en dummy, og synes ikke at den kjennes så tung ut da ) - Har vistnok svakere skjermlys. - Har litt dårligere kamera (ikke at de bryr meg, alle mine tideligere kameramobiler har hatt VGA , og har også et k0ompakt kamera) N73 (evt. ME, men den er dyrere): + Har bedre batteri enn N80 + Har større skjerm + har bedre kamera (som ikke bryr meg så mye ) + har autofokus - Er candybar (egentlig ikke noe minus, men slider er tøffere ) - Er litt lengre/høyere enn N80, så N80 tar mindre plass i lomma. Eller er det noen andre like gode telefoner på markedet som er billigere enn N80IE, vil ha en med S60, og et bra kamera (3 mpx) (litt ironisk da, siden jeg skrev at det ikke telte så mye, men er ikke ofte jeg har med kompaktkameraet )? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 N80 tar større plass i lomma enn N73 azz. N80 er tjukk som det går ann å bli. Men Tror N73 er e bedre valg, vis du ikke bruker Wi-Fi Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 du burde vente på nokia n95 den råeste mobilen i 2007 med 5mp kamra Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Spørsmålet er jo hvor mye du får for N80IE'en. Selv om den er flunka ny er det få mennesker i dag som ønsker å kjøpe den "brukt" (eller i alle fall ikke direkte fra forhandler). Dessverre, og merkelig nok... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Det var desverre en skrivefeil i konkuransen, så det var "bare" en vanlig N80 jeg fikk, så jeg kan nok ikke selge den for mer enn nypris av en N73. Jaja, N80 er jo rå den og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå