inaktiv000 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei, jeg har en K800i jeg må bytte (dårlig lyd, for håpe Norges lover gjelder hos Elkjøp!). I den forbindelse ønsker jeg å ta backup av det som ligger på mobilen, spesielt kontaktlisten. Jeg vet jeg kan gå gjennom filer og kopiere det jeg vil ha, og sikkert eksportere alle kontaktene til Outlook eller liknende, men finnes det et program som gjør alt dette litt strukturert? Evt. noen andre gode metoder? Lenke til kommentar
sull Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dette lurer jeg faktisk på også. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dette lurer jeg faktisk på også. 7709639[/snapback] http://www.fjsoft.at/ MyPhoneExplorer funker flott ;P Lenke til kommentar
sull Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 åh nå glemte jeg at jeg hadde mac:P er det noe lignende programvare til mac osx? Lenke til kommentar
Badeanda Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hvis du har minnekort i den, kan du jo bare ta sikkerhetskopi av kontaktene på minnekortet=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå