kaffi Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hei har sett litt på SE P990 men det er vanvittigt delte meninger om denne hvorfor det? Kommer det en versjon av M600 med Wlan? Noke anna spennande fra SE? Er det ÆØÅ på det query tastaturet? Endret 13. januar 2007 av kaffi Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei har sett litt på SE P990 men det er vanvittigt delte meninger om denne hvorfor det? Kommer det en versjon av M600 med Wlan? Noke anna spennande fra SE? Er det ÆØÅ på det query tastaturet? 7709556[/snapback] ÆØÅ har du på A og O. De delte meningene var vel før siste SW kom og alle feil ble rettet opp. Er det SE du vil ha er denne det rette valget. Jeg har den og er fornøyd, men HTC Tytn er også meget bra. Noe "smartere" mobil enn P990i ser det ikke ut til at SE kommer med i 2007. Men det er jo lov å håpe da Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Det er akkurat det at eg ikkje helt veit kva eg vil ha, Nokia har noken flotte feks E70, Qtek, HTC, I-mate har også noken men synst ikkje noke om å måtte kjøpe masse ekstra program vare for å få windows telefonene opp på ett akseptabelt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå