Gå til innhold

Kan Creative Zen Vision øverføre lyd via fm radio?

Anbefalte innlegg

Heisan.

Skal kjøpe meg mp3 spiller og lurer litt på om jeg skal gå for Ipod eller Creative Zen Vision....

Det jeg synes er konge med Ipod er at det går an å overføre lyden til stereoanlegget via fm. ganske kjekt da man kan bruke den både hjemme, i bilen og på hytta...bare man hat tilgang til radio :D

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321678&cks=ACC

Men har Creative Zen Vision samme muligheten?

Hva kan dere ellers si om fordeler og bakdeler med disse 2 spillerene...hvilken bør jeg velge?

En ting til...kan jeg overføre min egen musikk som jeg har liggende på pc`n til ipoden eller må jeg kjøpe alle sangene??

Gega

Endret av Gega
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det ikke noen plass i norge som de selger sånt utstyr...synes det er "pes" å bestille fra utlandet..

Synes jo også den var en smule stor og klumpete i forhold til den som man får til Ipod`n....

Når du nevner at du har hørt mye dritt om Ipod...hva tenker du på da? er det generelt en dårlig spiller?

Kan du nevne noe av det du har hørt

Har også sett litt på Creative Zen Vision og synes den ser interessant ut...

Eneste jeg muligens henger meg opp i er det med den fine lille saken man kobler til Ipod`n for så å få den inn på radio....pluss endel andre småstæsj som kan kjøpes til Ipod.

Ganske kjekt om man er på fest eller på besøk og de ikke har det helt store utvalget av musikk :!:

Lenke til kommentar

Det finnes naturlig nok mer tilleggsutstyr til Ipod enn til de andre mp3-spillerne. Så hvis det er et viktig moment for deg burde du vel gå for Ipod. Enig at i den FM-senderen du linker til er mer sexy enn de kladeisene du får til Zen Vision. Men den passer vel bare til Nano og de andre små-spillerne til Apple - ikke de store? Zen Vision er jo en større spiller så man sammenlikner vel egentlig ikke samme sak.

En ting til...kan jeg overføre min egen musikk som jeg har liggende på pc`n til ipoden ...?

7709553[/snapback]

Ja så klart.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...