Gå til innhold

Oppringt av rart nummer

inaktiv000

Anbefalte innlegg

Hei, la fra meg mobilen når jeg var hos noen venner og ser nå at jeg har blitt oppringt fra et merkelig nummer: 038806100 2 ganger, klokken halv ett. Har ikke lyst å ringe opp nummeret igjen, da det sikkert er dyrt (utenlands)? og sikkert noe luregreier. Noen som kjenner til slike nummer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://forum.neuftalk.fr/viewtopic.php?p=9...da5c37a0c6bf3bc

Kom dit med et google søk :p

Oversatte innlegget der nummeret var skrevet med google-translate, og fikk dette:

good I have just had a NeufMobil adviser via the automatic recall. And well it will seem that because of two being entitée quite different, he cannot be possible to put N° neufmobile like accessory N° in a fixed price SFR. in short it is of good war. Grrrrrrrrrrrrrrrrr, but it is still once I think there that it is a question dequelque thing to be tested because it would be a shame to pass dimensioned. information: 5minutes not more blah with the automatic recall (recall towards the 038806100) with one advised if not it is the crisis. They are not formed at all to speak about the TWIN.

Lenke til kommentar
http://forum.neuftalk.fr/viewtopic.php?p=9...da5c37a0c6bf3bc

Kom dit med et google søk :p

Oversatte innlegget der nummeret var skrevet med google-translate, og fikk dette:

good I have just had a NeufMobil adviser via the automatic recall. And well it will seem that because of two being entitée quite different, he cannot be possible to put N° neufmobile like accessory N° in a fixed price SFR. in short it is of good war. Grrrrrrrrrrrrrrrrr, but it is still once I think there that it is a question dequelque thing to be tested because it would be a shame to pass dimensioned. information: 5minutes not more blah with the automatic recall (recall towards the 038806100) with one advised if not it is the crisis. They are not formed at all to speak about the TWIN.

7709740[/snapback]

Har jeg sagt at jeg googlet? Uansett, jeg fikk opp det treffet, men siden det står på månespråk gjorde jeg ingenting med det. Kan ikke si jeg ble mye klokere.

Lenke til kommentar
Hei, la fra meg mobilen når jeg var hos noen venner og ser nå at jeg har blitt oppringt fra et merkelig nummer: 038806100 2 ganger, klokken halv ett. Har ikke lyst å ringe opp nummeret igjen, da det sikkert er dyrt (utenlands)? og sikkert noe luregreier. Noen som kjenner til slike nummer?

7709522[/snapback]

omg konspirasjon O.o

Lenke til kommentar

akkurat den kommentaren der fant jeg veldig opplysende. det er sikkert en eller annen automatisk telefonsvarer som har ringt deg på vegne av et obskurt selskap som har fått tak i nummeret ditt på nettet et sted.

7713553[/snapback]

Jeg fant også det "ordet" meget opplysende..

Det er noe meget skummelt... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...