inaktiv000 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei, la fra meg mobilen når jeg var hos noen venner og ser nå at jeg har blitt oppringt fra et merkelig nummer: 038806100 2 ganger, klokken halv ett. Har ikke lyst å ringe opp nummeret igjen, da det sikkert er dyrt (utenlands)? og sikkert noe luregreier. Noen som kjenner til slike nummer? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Prøvd gule sider eller noe? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Naturligvis Lenke til kommentar
simenn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ser litt ut som et internasjonalt nummer, men det er alt for kort... merkelig med 0 i starten, også. prøv det! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 http://forum.neuftalk.fr/viewtopic.php?p=9...da5c37a0c6bf3bc Kom dit med et google søk Oversatte innlegget der nummeret var skrevet med google-translate, og fikk dette: good I have just had a NeufMobil adviser via the automatic recall. And well it will seem that because of two being entitée quite different, he cannot be possible to put N° neufmobile like accessory N° in a fixed price SFR. in short it is of good war. Grrrrrrrrrrrrrrrrr, but it is still once I think there that it is a question dequelque thing to be tested because it would be a shame to pass dimensioned. information: 5minutes not more blah with the automatic recall (recall towards the 038806100) with one advised if not it is the crisis. They are not formed at all to speak about the TWIN. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg ble oppringt av et eller annet +17-nummer i sted. Jenta snakket tålig bra amerikansk, og spurte etter "Ken" eller noe. Kanskje det har en sammeheng? Daniel Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Sikkert en sextelefon som vil ansette nye sluts (deg). Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 sim, det hørest ut som den eneste logiske forklaringen, jeg støtter deg fullt ut! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Sverige bruker ofte 0 foran et 8sifret nummer, men da skulle det vel ha stått +46 foran nummeret igjen. Ellers vet jeg ikke Trolig et eller annet tull. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 http://forum.neuftalk.fr/viewtopic.php?p=9...da5c37a0c6bf3bcKom dit med et google søk Oversatte innlegget der nummeret var skrevet med google-translate, og fikk dette: good I have just had a NeufMobil adviser via the automatic recall. And well it will seem that because of two being entitée quite different, he cannot be possible to put N° neufmobile like accessory N° in a fixed price SFR. in short it is of good war. Grrrrrrrrrrrrrrrrr, but it is still once I think there that it is a question dequelque thing to be tested because it would be a shame to pass dimensioned. information: 5minutes not more blah with the automatic recall (recall towards the 038806100) with one advised if not it is the crisis. They are not formed at all to speak about the TWIN. 7709740[/snapback] Har jeg sagt at jeg googlet? Uansett, jeg fikk opp det treffet, men siden det står på månespråk gjorde jeg ingenting med det. Kan ikke si jeg ble mye klokere. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 http://forum.neuftalk.fr/viewtopic.php?p=9...da5c37a0c6bf3bc Grrrrrrrrrrrrrrrrr akkurat den kommentaren der fant jeg veldig opplysende. det er sikkert en eller annen automatisk telefonsvarer som har ringt deg på vegne av et obskurt selskap som har fått tak i nummeret ditt på nettet et sted. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er sikkerty en som skal drepe deg Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei, la fra meg mobilen når jeg var hos noen venner og ser nå at jeg har blitt oppringt fra et merkelig nummer: 038806100 2 ganger, klokken halv ett. Har ikke lyst å ringe opp nummeret igjen, da det sikkert er dyrt (utenlands)? og sikkert noe luregreier. Noen som kjenner til slike nummer? 7709522[/snapback] omg konspirasjon O.o Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://forum.neuftalk.fr/viewtopic.php?p=9...da5c37a0c6bf3bc Grrrrrrrrrrrrrrrrr akkurat den kommentaren der fant jeg veldig opplysende. det er sikkert en eller annen automatisk telefonsvarer som har ringt deg på vegne av et obskurt selskap som har fått tak i nummeret ditt på nettet et sted. 7713553[/snapback] Jeg fant også det "ordet" meget opplysende.. Det er noe meget skummelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå