royend Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har akkurat satt i gang en ny pc for første gang, og fikk en skummel rød advarsel i nTune angående 8800GTX (GPU)... Advarselen betyr at GPUen kan bli ødelagt, og jeg har derfor ikke hatt pcen på siden det. Ved siden av det røde merket står det 1.5V. Er dette for lite?? Skjermkortet får strøm fra to PCI-E, og jeg valgte å ikke plugge i "Auxiliry Power for Graphics", ettersom jeg trodde det var unødvendig. Skjermkortet får vel nok strøm fra de to PCI-E'ene? Tok jeg feil? Eller hva kan være feil? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du tok feil der... 8800GTX skal ha strøm igjennom begge kontaktene på kortet! Lenke til kommentar
royend Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har plugget i begge PCI-E kontaktene på skjermkortet, men det jeg er usikker på er om jeg skal plugge i strøm i "Auxiliry Power for Graphics" (PWR3) på hovedkortet. Eller er dette for skjermkort som ikke får strøm direkte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå