TordO Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei! Må man gjøre noe spesielt for å kunne sette to kort i SLI? eller er det bare "plus and bench"? Og hva skjer hvis man setter to kort i SLI, på et hovedkort som støtter crossfire? Jeg vet at det ikke funker, men tar kortene skade av d? Tord Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Når du setter to kort i SLI så må du passe på at bruen mellom de to kortene er koblet til (hvis kortene har støtte for det) Noen hovedkort må du også sørge for at PCIe slottene er konfigurert for SLI (dv. 8 PCIe lans til hver port) Til slutt aktiverer du SLI i driveren. Kortene tar ikke noen skade av å sitte i et Crossfire hovedkort, men SLI vil ikke la seg aktivere med standard drivere. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 http://no.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=...512&modelmenu=1 støtter dette kortet SLI? jeg testet mine splitter nye 7900GTX kort hos en kamerat som hevdet at han har SLI, men sjekket det nå, og jeg finner ikke noe SLI på det kortet.. Tord Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 http://no.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=...512&modelmenu=1 støtter dette kortet SLI? jeg testet mine splitter nye 7900GTX kort hos en kamerat som hevdet at han har SLI, men sjekket det nå, og jeg finner ikke noe SLI på det kortet.. Tord 7709404[/snapback] Nei, det støtter hverken SLI eller Crossfire (Av Intel-chipset er det kun 965 & 975X som støtter CF) Er mulig at kameraten din bruker en modda driver for å kjøre SLI på i945, men det høres tvilsomt ut... Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 han kjører ikke SLI, men hevder at kortet hans støtter det.. Men hvorfor er det to x16 PCI-E slotter på kortet hans når det ikke støttet CF eller SLI? :S Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Fordi man kan ha flere kort for å få flere skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå