UrgeLoL Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Friday 12-Jan-2007 5:02 PM Announcement on launch " likely to go ahead at the end of January", says source. Update: Sony confirmsA well-placed source - who wishes to remain anonymous - has informed CVG that an announcement from Sony on complete, concrete PS3 Euro launch details is "likely to go ahead at the end of January". ++ UPDATE ++ Since posting this news piece, a Sony spokesperson has confirmed the information provided by our source. ++ UPDATE ENDS ++ But the timing of the company's announcement is not yet etched in stone, they added. Fingers crossed though, eh? Sony remains adamant that PS3 is on track for a March launch in Europe, pooh-poohing recent rumour suggesting that the console may suffer further delay, possibly to September. Sony was unavailable for comment on the information given by our source at the time of writing. Kilde Nå venter jeg spent på detaljer angående europa lanseringen. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vel, det er nok mange av oss som venter spent nå. Skal bli greit å endelig få en fast dato å forholde oss til hvertfall. Det hadde vært flott om det var i begynnelsen av mars, men har en anelse om at det blir mot slutten egentlig. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Åh... Et lite sekund forstod jeg teksten som om lansering var i slutten av januar... Damnit. Jaja, mars duger vel det også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja dette ser eg fram til uten tvil Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Sony is sad to say that the ps3 is delayed to september2007...pwned.!! det bare Må jo komme.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Skjer ikke.. Ingen mulighet rett å slett. Min mening of course. Men det er ingenting som tyder på at noe sånt skulle skje. Kan faktisk gå så langt å si at om ps3 kommer så seint som september så skal jeg kanskje kjøpe xbox 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jei Sony har ikkje råd til å utsette lanseringen enda lengre frem i tid ihvertfall. Vi må bare ta de på ordet om at lanseringsplanene går som planlagt Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Støtter Mala og Mgs her. I og med at Europa tradisjonelt har vært svært lojale mot sony kunne de forsvare én forsinkelse. Men en ny forsinkelse vil være katastrofal, ikke bare for sony selv, men for resten av blu-ray industrien. Jeg tror det mest realistiske er en lansering siste uken i mars. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg vil tippe 23. eller 30. mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå