Velociraptor Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Heisann ! Har et ATI x1900gt pci-e og er egentlig fornøyd med det, men når jeg spiller Battlefield 2 og lignende så går spillet fint men steder som siktet på våenet blir veldig kantete (anti-alising) og det irriterer meg. Det fulgte med et program som het Ati Catalyst og der kunne du klokker opp kjærne hastigheten og div. men når jeg gjør dette så blir den lille vifta som står på litt i det minste laget. Så jeg lurer enkelt og greit på om dere han noen forslag til en god ikke alt for dyr (200-300) litt stille skjermkort vifte til meg Jeg har sett på disse: - Zalman Fatal1ty (ny) - Zalman Fatal1ty (gammel) Siden du kan styre hastigheten på de og sånt PS: ATI Catalyst programmet har sluttet å fungere skikelig (dvs. jeg får ikke åpnet det) har noen en link til et sted jeg kan laste det ned?) Mvh Evangaelon. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Den ene viften du linket til kan du ikke bruke siden den ikke passer på x1900(jeg så ikke navnet på listen ). Ellers kan du styre hastigheten på så og si alle vifter. Enten ved å tulle litt med pinnene på strømtilkoblingen, ellers viftestyring. Viftestyring er ikke så dyrt, 40kr - 1000kr om du vil bruke det. Jeg vil anbefale VF900. Se her. Når jeg kjøpte VF900 fikk jeg med en viftestyring Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvis Catalysten ikke vil åpne seg, er det mulig du trenger Net Framework 2.0 Ligger vel på www.microsoft.com Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Den ene viften du linket til kan du ikke bruke siden den ikke passer på x1900(jeg så ikke navnet på listen ). Ellers kan du styre hastigheten på så og si alle vifter. Enten ved å tulle litt med pinnene på strømtilkoblingen, ellers viftestyring. Viftestyring er ikke så dyrt, 40kr - 1000kr om du vil bruke det. Jeg vil anbefale VF900. Se her. Når jeg kjøpte VF900 fikk jeg med en viftestyring 7715638[/snapback] Mener du den gammle ? Men uansett så har jeg mest lyst på en av de som jeg linket til fordi prisen er ikke så ille og de yter nok så bra (Også er det rødt lys i de ) Hvis Catalysten ikke vil åpne seg, er det mulig du trenger Net Framework 2.0 whistle.gif Ligger vel på www.microsoft.com wink.gif Jeg har lastet ned den nyeste oppdateringe til programmet så det funger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå