Gå til innhold

Kjendiser ute på byen

GolfBag

Anbefalte innlegg

Hei... vi har vel alle truffet på noen kjendiser ute på byen. Det er et lite land vi lever i og derfor skal det ikke så mye til før man ser noen av personene som får stor oppmerksomhet fra media. Dette er tråden for historier om hvordan vi mindre celebre klarer å irritere kjendisene :D

Kan ta min historie først, den er fra torsdags kveld:

Ser Kristian Valen på Downtown i Trondheim og to av mine kompiser prøver å få hilse på han men han vil ikke. Siden jeg står litt bortenfor får han ikke med seg at jeg er med dem så jeg prøver jeg også, men jeg har en ny vri. Jeg gir inntrykk av at jeg kjenner han og at han bør være flau over å ikke kjenne meg igjen. Så tar han meg i hånda skikkelig slapt og så sier jeg: Dette kjentes ut som håndtrykket til en bitteliten homo-dverg!

Valen ble dritsur og de han hadde med seg flirte godt :p Han stakk rett etterpå.

Har flere på lager, men venter litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei... vi har vel alle truffet på noen kjendiser ute på byen. Det er et lite land vi lever i og derfor skal det ikke så mye til før man ser noen av personene som får stor oppmerksomhet fra media. Dette er tråden for historier om hvordan vi mindre celebre klarer å irritere kjendisene :D

Kan ta min historie først, den er fra torsdags kveld:

Ser Kristian Valen på Downtown i Trondheim og to av mine kompiser prøver å få hilse på han men han vil ikke. Siden jeg står litt bortenfor får han ikke med seg at jeg er med dem så jeg prøver jeg også, men jeg har en ny vri. Jeg gir inntrykk av at jeg kjenner han og at han bør være flau over å ikke kjenne meg igjen. Så tar han meg i hånda skikkelig slapt og så sier jeg: Dette kjentes ut som håndtrykket til en bitteliten homo-dverg!

Valen ble dritsur og de han hadde med seg flirte godt :p Han stakk rett etterpå.

Har flere på lager, men venter litt.

7709127[/snapback]

Ja, er han ikke det? Han burde i allefall roe ned på solarium :hmm:

Lenke til kommentar

Dette er ikke spesielt morsomt, men når jeg var i Oslo forrige sommer så jeg meg ikke for å braste rett ut i gata (gågate, da) og der var Jahn Teigen. Det var på nippet til kræsj.

EDIT: Når jeg var i Risør på tur når jeg var liten satt Erik "Myggen" Mykland på samme kafè som oss. Søstra mi ga meg 13,50 kr for å spørre han om autograf. Det ble noen gøye såpebobler på meg etterpå :love:

Endret av Knut_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...