trondage Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Da har jeg som sikkert mange andre gått til innkjøp av et Canon EOS 400D. Valget for meg var ganske enkelt, da jeg har flere rundt meg med samme type kamera. Med på kjøpet ble også et Canon IXUS 65, for å kunne ha et i lomma når jeg er ute å farter. Om det er noen som har noen linker til trening av fotografering, så tar jeg gjerne i mot det! :-) Lenke til kommentar
pederk Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer! http://www.morguefile.com/archive/classroom.php Scroll litt ned og start på Lesson 1. Leser du gjennom alle 10 lessons vil du være mye klokere. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer! Har samme kameraet selv, og er storfornøyd. Gled deg til mange timer med fotografering, bilderedigering og sånt Lenke til kommentar
trondage Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Takk pederk, skal ta en titt på den linken så snart jeg kommer hjem fra fra jobbtur. Jeg ser jo med en gang at det er veldig mye man kan gjøre med dette kameraet om man virkelig setter seg litt inn i funksjonene. Det liker jeg. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå