LordGraveN Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Jeg skal starte og trene på helsestudio, og hva er best av SATS (aker brygge) og Friskis&Svettis (Vika). SATS er mye dryrere men er det vært det?... (Skal trene mest styke, ikke sånn felles timer og sånt) Endret 12. januar 2007 av Dark Soul Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 SATS er vel kanskje mest kjent og sånt, men hvis du tenker på å trene seriøst og ofte ville jeg gått for den som er mest rimelig økonomisk, altså Friskis&Svettis. Tror begge studioer er nokså anerkjent og kan tilby mye av det samme i utgangspunktet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tjaa. Hva med det som har billigst pris og minst "etter fødsel" maskiner? Så slipper man unna masse pensjonister også. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tja, jeg er mega fornøyd med Sats (Sjølyst) Har vært på Friskis og Svettis i forbindelse med skolen engang for noen år siden, var vell helt greit etter hva jeg husker, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du får vel prøvetimer, gjør du ikke? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 har sett en svær basse med friskis svettis genser, så det er vel sikkert litt bra :!: Lenke til kommentar
thekid Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Byttet til sats etter 3 år på friskis. Har nå trent siden ifjor sommer på sats og har ikke angre så veldig på det. Det som er bra med sats er at det er mange flere motiverte folk som trener der, lett å kontakt med likesinnede. Har sikkert vært på friskis xxx antall ganger hvor jeg mest sannsynlig var den eneste som var svett i hele lokalet. (Selvsagt finnes det bra trente folk der, men andelen avislesere og bestemødre er mye høyere enn på sats) Har en grei deal gjennom jobben så det blir ikke så veldig mye dyrere. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er vel ikkje lov med magnesium på SATS? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Det ble sats (fikk ikke teste F&S da). Ser ut som det er bra der! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det ble sats (fikk ikke teste F&S da). Ser ut som det er bra der! 7745475[/snapback] Benytt deg av gratis veiledningstimer, det kommer godt med Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vell jeg går på Sats her jeg bor. For jeg har bedriftsavtale som gjør at det koster meg 50kr mnd Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vell jeg går på Sats her jeg bor. For jeg har bedriftsavtale som gjør at det koster meg 50kr mnd 7747743[/snapback] Jeg er flinkere enn deg, jeg trener for 41.67 kr/mnd, og får et bredere tilbud Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eg er flinkast av alle, for eg trener gratis og der eg trener er det haugesvis med frivekter Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vell jeg går på Sats her jeg bor. For jeg har bedriftsavtale som gjør at det koster meg 50kr mnd 7747743[/snapback] Jeg er flinkere enn deg, jeg trener for 41.67 kr/mnd, og får et bredere tilbud 7747783[/snapback] Vell de 50kr går ikke til SATS men til bedriften som ønsker og ta dette beløpet av lønning til premieringer og andre gode tilbuder osv så i grunn kan jeg si det er Gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå