4588pkdkrikue5c Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Heisann.. Kom med et uhell til å slette partisjonen til min mobile usb disk under innstalasjon av Windows 98. Noe jeg kan gjøre for å få den tilbake? Jeg ser den i min datamaskin, men kan ikke åpne den. Det står bare "Sett inn disk". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 TestDisk er et gratis program som kan gjenopprette slettede partisjoner. http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Du kunne ikke skrevet en enkel fremgangsmåte? Forresten, genialt program! Jeg slettet jo hele greia i Windows setupen, men alle filene fikk jeg igjen! Ikke ett stort savn på akkurat dem der, men om harddisken en dag skulle gå dit du vet så var det ett kjempeflott verktøy! Takk så mye Men disken er fremdeles ikke lesbar i Windows. Selv om alle filene ble kopiert inn i mappen der TestDisk ligger.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har faktisk skrevet en bruksanvisning, den ligger sammen med MBRlister. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Er dog ikke helt med på hva du fikk til og ikke. Jeg trodde TestDisk bare kunne gjenopprette partisjoner, slik at du får tilgang til disken. Å hente ut filer fra disker som ikke er lesbare er det andre program som håndterer. Men hvis du har fått tak i filene kan du vel bare formatere partisjonen på nytt? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Nei dessverre.. Den ble formatert under innstalasjonen av Windows 98. Både i fdisk og inne i setup programmet. Jeg visste nemlig ikke at datamaskinen bootet opp på USB, noe den tydeligvis gjorde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå