MoNoXiDe Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Skal nå endelig få et PC tilbud gjennom jobben. En P4 2533, men mitt problem er at man kan velge om man vil ha CRT eller LCD skjerm med. Har veldig lyst på LCD, men spiller en del og ser litt på film, og da er jo ikke LCD det beste alternativet. Men igjen så er det gull verdt når du skal på Lan. (veier nesten ingenting!) LCD skjermen vi kan få er en : Fujitsu-Siemens CTM7011 17". Finner ingen tester av denne på nettet. Finner kun specs. Den har 35ms i responstid. Er dette nok for å unngå "etterslep" ? Håper noen med erfaringer fra denne skjermen kan gi meg en hjelpende hånd. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 nei høres ganske ræva ut,har enda ikke lest en bra test av fijutsu sine skjermer crt og lcd.35ms i response da kan du nesten vente deg heavy ghosting. spar opp heller penga og kjøp deg kvalitet! Lenke til kommentar
jellow Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 "tv2 hjelpper deg", med hjelp fra PC-World, hadde nettopen en test på 17" LCD skjermer, så den kan være vert å ta en titt på. http://www.tv2.no/magasiner/hjelperdeg/tes...articleID=81498 personlig har jeg en 15" LCD og det funker mer en nokk for meg, dog spiller jeg ikke så mye da. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har ingen erfaringer med den skjermen. Du kan vel velge å kjøpe maskinen uten skjerm og heller kjøpe en skikkelig kvalitetsskjerm en annen plass? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 35 i respons er for høyt til spilling og film, det vil bli etterslep da. Du bør ned på 25 i respons tid. Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har en EIZO LCD 15", den går heilt fint til spill og film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå