qxvrea Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Martin "Såpa-glapp-i-dusjen" Andresen... Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Før var det jo sinnsykt mange som spilte VELDIG hardt.. ALLE lag i PL hadde minst 1 spiller som kun var der for å skape respekt.. Av de nyere råe spillerene har vi jo f.eks Gazza... Som igjen ble overskygget av sin ballemann, Vinnie Jones, alle husker vel det bildet? Ellers er det nok nå Alan Smith og Rooney som har vært HISSIGST i det siste, men er MANGE andre som spiller stygt og skittent... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Rooney hissigst i det siste? Hvor mange år tilbake mener du er i det siste da? For i årets sesong har han vært langt fra den hissigste! Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har ikke sett en eneste kamp i år, pga at jeg har holdt meg langt unna expekt.com.... Så ja, f.eks i fjor.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja, fjorårets sesong da kan det nok stemme, men pr. dags dato er han som sagt nesten av de som oppfører seg best. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja, fjorårets sesong da kan det nok stemme, men pr. dags dato er han som sagt nesten av de som oppfører seg best. 8023030[/snapback] syns han spilte stygt i fjord, men det lille jeg har sett av han nå så er han jo mye bedre. matterazzi uten tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå