Gå til innhold

Hvem mener du er verdens hissigste spiller?

simzERK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med mindre du er unitedtilhenger tror jeg det er veldig vanskelig å se på Roy Keane som en sympatisk spiller. Makan til rasshøl på banen skal man lete lenge etter.

7855868[/snapback]

Han spilte med hjerte langt utenfor drakten, trenger flere som Keano og Viera i PL. Jeg kunne seriøst ikke brydd om hvor stygt de spiller, de blør for laget. Sånne spillere er meg velkommen i PL uansett hvilket lag de spiller for. Har vell egentlig bare Savage i disse dager som er litt lik de to.

Lenke til kommentar
Han spilte med hjerte langt utenfor drakten, trenger flere som Keano og Viera i PL. Jeg kunne seriøst ikke brydd om hvor stygt de spiller, de blør for laget. Sånne spillere er meg velkommen i PL uansett hvilket lag de spiller for. Har vell egentlig bare Savage i disse dager som er litt lik de to.

7882355[/snapback]

Gattuso kan vel regnes som en slik spiller, selvom han ikke spiller i PL..

Lenke til kommentar

Her kan jeg komme med hundre eksempler. Som unitedsupporter vil jeg såklart nevne Roy Keane, og The King (Eric Cantona, som han egentlig heter, for dere mindre opplyste).

Roy Keane er enda et forbilde for meg som spiller. Og jeg henter ofte elementer fra tacklingen på Alf Inge Haaland når jeg spiller.

Cantona var jo også svært hissig. Mye slik som en annen tidligere unitedspiller, nemlig Fabien Barthez.

Vi har jo også de utenfor United som er verd å nevne. Jeg tenker selvsagt på Jens Lehman. Herregud, en herlig spiller av ypperste klasse. Men makan til voldelig keeperspill ser jeg skjelden.

Lenke til kommentar
Vi har jo også de utenfor United som er verd å nevne. Jeg tenker selvsagt på Jens Lehman. Herregud, en herlig spiller av ypperste klasse. Men makan til voldelig keeperspill ser jeg skjelden.

7935329[/snapback]

Lehmann er jo en klovn, han er ikke bare voldelig. Mannen er også en skuespiller på kaliber med de du finner på Nationaltheatret. Fotballen blir morsommere med spillere som finner på litt sprell. Dog så kan jeg bli mektig forbannet når han finner på noe sprell når det er Man United vs Arsenal.

Lenke til kommentar

De fleste er vel nevnt, men synes kanskje Keane er den verste. Joda han gav alt og blødde for drakta så alle liker å kalle det. Men han gjorde så mange ting på banen, og det han gjorde mot Håland er så kvalmt, at det overskygger alt det andre positive. Blir for dumt og ha slike spillere som forbilder.

Lenke til kommentar

Jeg likte det. Syns såklart litt synd på Håland da, som var så dum å irritere Keane. Men hva kan du vente av Cityspillere =)

Uansett, Keane blødde for drakten, og elsket klubben sin. Han betydde så utrolig mye for supporterene, og han var en veldig god kaptein.

Lenke til kommentar

Greit nok at spelarar blør for laget sitt, men dei treng ikkje få andre spelarar til å blø på sine drakter av den grunn.

Engasjement, arbeidsmoral for laget er viktig, men det betyr på ingen måte at du må spele stygt. Puyol har eg sansen for, han gjev alt for laget.

Det at folk likar Keane forstår eg, han var eit ikon i Manchester, men du kan likevel synest han var ein drittsekk på banen. Når du tar sats med begge beina og plantar dei i motstandaren med knottane først utan å fokusere på ballen er det ein stygg takling og har ingenting på ein fotballbane å gjere.

Lenke til kommentar
Jeg likte det. Syns såklart litt synd på Håland da, som var så dum å irritere Keane. Men hva kan du vente av Cityspillere =)

Uansett, Keane blødde for drakten, og elsket klubben sin. Han betydde så utrolig mye for supporterene, og han var en veldig god kaptein.

7996142[/snapback]

Bare det at du likte taklingen på Alf Inge Haaland beviser bare hvor forskjellige vi er. Jeg er veldig spent på når det ble "kult" å ødelegge andres fotballkarrierer. For terriere som Savage, Keano, Gattuso, Vieira kan det i blant komme en sen takling som er stygg, men på ingen måte ment for å skade noen. Den taklingen fra Keane på Alf Inge Haaland overskygger som mange sa den gode karrieren han egentlig hadde.

Ellers såg jeg at det var nevnt at Puyol er en spiller som virkelig blør for Barcelona, men samtidig ikke må ty til "skitne triks". Dette beviser bare hvilket kaliber denne spilleren er! Han er elsket av fansen!

Lenke til kommentar

7996142[/snapback]

Bare det at du likte taklingen på Alf Inge Haaland beviser bare hvor forskjellige vi er. Jeg er veldig spent på når det ble "kult" å ødelegge andres fotballkarrierer. For terriere som Savage, Keano, Gattuso, Vieira kan det i blant komme en sen takling som er stygg, men på ingen måte ment for å skade noen. Den taklingen fra Keane på Alf Inge Haaland overskygger som mange sa den gode karrieren han egentlig hadde.

Ellers såg jeg at det var nevnt at Puyol er en spiller som virkelig blør for Barcelona, men samtidig ikke må ty til "skitne triks". Dette beviser bare hvilket kaliber denne spilleren er! Han er elsket av fansen!

7997628[/snapback]

Høres nesten ut som du legger skylden på Keano. Det var ikke han som gjorde at Haaland måtte legge opp.

Bellamy må være en av de hissigste spillerne.

Roy Keane, Vinnie Jones og Eric Cantona var vel også litt hissige :)

Rooney har skjerpet seg..

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...