Gå til innhold

Hvem mener du er verdens hissigste spiller?

simzERK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker visst som dette ble til en "hvem er den mest skitne spilleren som finnes?" tråd.

Mange, mange, mange av de som er nevnt her er jo det helt motsatte av hissige, de bruker bare ekstremt stygge triks.

Mener bestemt at Rooney er den mest aggressive spilleren av de jeg ser til vanlig. Tror aldri han har blitt blåst av for frispark eller offside uten å rope f-ordet og begynne å krangle med noen. Klikker helt mentalt da. Enda værre er det nesten hvis han mister ballen, da kan han fort løpe etter han som tok ballen i evigheter, bare for å ta hevn.

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Mener bestemt at Rooney er den mest aggressive spilleren av de jeg ser til vanlig. Tror aldri han har blitt blåst av for frispark eller offside uten å rope f-ordet og begynne å krangle med noen. Klikker helt mentalt da. Enda værre er det nesten hvis han mister ballen, da kan han fort løpe etter han som tok ballen i evigheter, bare for å ta hevn.

7850921[/snapback]

At han er aggresiv ja. Men med de kriteriene du nevner så er jo Giggs vel så ille.

Jeg nominerer Giggs som alltid klager på frispark og Offside! :w00t:

Lenke til kommentar
Med mindre du er unitedtilhenger tror jeg det er veldig vanskelig å se på Roy Keane som en sympatisk spiller. Makan til rasshøl på banen skal man lete lenge etter.

7855868[/snapback]

Jeg tar en Keane foran 10 filmende Robben og Ronaldoer.

Lenke til kommentar

Styggeste og feigeste spilleren jeg vet om er Diouf. Spytter sparker og filmer

Den spilleren som fortjener mest ære må være Robbie Fowler. I en kamp mot Arsenal var han alene gjennom mot Seaman som styrtet ut i bena på fowler. Fowler mista ballen hoppet over Seaman og snublet.

Dommeren dømte straffe og Fowler protesterte. Men det ble dømt straffe likevel. Fowler valgte å ta straffa sjøl, og sendte et løst skudd mot seaman som klarerte, men ikke holdt. Mcateer dundret returen inn :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...