Zeph Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Gerard husker ikke helt ossen navnet var men han og crouch er best det er selve liverpool laget også 7813520[/snapback] Right on topic! Savage har hatt ein del stygge taklingar. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Roy Keane han er ekkel Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lee Bowyer, gærn type Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hahhahaha http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/28/490248.html Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 7822215[/snapback] And we have a winner! Gal fyr.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 7822215[/snapback] For en jævel! Skulle nesten ikke fått lov til å spille han der Lenke til kommentar
alinor Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Fransesco Totti, hvor mye dritt har han ikke gjort opp gjennom karrieren og Zidane er kjent for å ha vært hissig spesielt i de første årene av karrieren i Juve Lenke til kommentar
CSM Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ivan Cordoba Ikke bare er han hissig, han er den største grisespilleren som finnes. Materazzi blir smågutt i forhold til knetaklingene til denne gale colombianeren. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vinnie Jones er jo en slager. 7709745[/snapback] Enig. Bilde av han fra gamledagene. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Virker visst som dette ble til en "hvem er den mest skitne spilleren som finnes?" tråd. Mange, mange, mange av de som er nevnt her er jo det helt motsatte av hissige, de bruker bare ekstremt stygge triks. Mener bestemt at Rooney er den mest aggressive spilleren av de jeg ser til vanlig. Tror aldri han har blitt blåst av for frispark eller offside uten å rope f-ordet og begynne å krangle med noen. Klikker helt mentalt da. Enda værre er det nesten hvis han mister ballen, da kan han fort løpe etter han som tok ballen i evigheter, bare for å ta hevn. Endret 1. februar 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Eller Rooney da han stempla han portugisiske fyren i ballene.. 7799140[/snapback] Idioti! Rooney mista balansen, og satte beinet ned og traff Carvalho ufrivillig. Ser det ut som han holder på å falle, eller stempler bevist? Lenke til kommentar
CSM Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 I det tilfellet tror jeg Rooney faktisk var uheldig. Tror ikke han er en grisete spiller. Men agressjon har han, akkurat som Alan Smith. Men råskapen gjør han bare til en bedre spiller Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mener bestemt at Rooney er den mest aggressive spilleren av de jeg ser til vanlig. Tror aldri han har blitt blåst av for frispark eller offside uten å rope f-ordet og begynne å krangle med noen. Klikker helt mentalt da. Enda værre er det nesten hvis han mister ballen, da kan han fort løpe etter han som tok ballen i evigheter, bare for å ta hevn. 7850921[/snapback] At han er aggresiv ja. Men med de kriteriene du nevner så er jo Giggs vel så ille. Jeg nominerer Giggs som alltid klager på frispark og Offside! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Med mindre du er unitedtilhenger tror jeg det er veldig vanskelig å se på Roy Keane som en sympatisk spiller. Makan til rasshøl på banen skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Med mindre du er unitedtilhenger tror jeg det er veldig vanskelig å se på Roy Keane som en sympatisk spiller. Makan til rasshøl på banen skal man lete lenge etter. 7855868[/snapback] Jeg tar en Keane foran 10 filmende Robben og Ronaldoer. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Huff ja, det verste som finnes er feige og ekle spillere som alltid skal jukse seg til ting. Vær heller en mann og gå i krigen på skikkelig måte, det er tross alt fotball ikke Hollywood. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 må nok påstå at keane og totti er to jævler som kan lage en del liv på bana:p Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Husker Keane hadde et morsomt slag. Fjørtoft faket at han ble slått ned i en landskamp og klarte å få motstanderen utvist. Noen måneder senere møtte han Keane og ble slått ned på ekte. Fake slaget så vondere ut.. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Styggeste og feigeste spilleren jeg vet om er Diouf. Spytter sparker og filmer Den spilleren som fortjener mest ære må være Robbie Fowler. I en kamp mot Arsenal var han alene gjennom mot Seaman som styrtet ut i bena på fowler. Fowler mista ballen hoppet over Seaman og snublet. Dommeren dømte straffe og Fowler protesterte. Men det ble dømt straffe likevel. Fowler valgte å ta straffa sjøl, og sendte et løst skudd mot seaman som klarerte, men ikke holdt. Mcateer dundret returen inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå