Gå til innhold

Hvem mener du er verdens hissigste spiller?

simzERK

Anbefalte innlegg

Gatusso er hard han og ja, men har ikkje sett på han som ein som så aggresiv som ein del av dei andre som er nevnt. Eg vil samanlikne han med Kristoffer Hæstad, jobbar konstant og aggresivt. Sånne spelarar er stort sett alltid hard i taklingane.

7712722[/snapback]

Enig med deg der. Jeg liker han ikke. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gatusso er hard han og ja, men har ikkje sett på han som ein som så aggresiv som ein del av dei andre som er nevnt. Eg vil samanlikne han med Kristoffer Hæstad, jobbar konstant og aggresivt. Sånne spelarar er stort sett alltid hard i taklingane.

7712722[/snapback]

7713546[/snapback]

jeg regner gatusso som en spiller som gir alt i hver duell, og det er utelukkende positivt...ingenting negativt med gatusso...

Lenke til kommentar

7712722[/snapback]

7713546[/snapback]

jeg regner gatusso som en spiller som gir alt i hver duell, og det er utelukkende positivt...ingenting negativt med gatusso...

7717228[/snapback]

Han er alt for tøff i duellene sine. Han burde slappe av.

Lenke til kommentar

7712722[/snapback]

7713546[/snapback]

7717228[/snapback]

Han er alt for tøff i duellene sine. Han burde slappe av.

7718798[/snapback]

Jeg er uenig i det. Er en forskjell på å være tøff, og å være farlig i dueller.

Lenke til kommentar
Hva het han tyske keepern som hadde den taklingen på en franskmann? Var på 80-tallet tror jeg. Uansett var det en genial takling :!:

7719111[/snapback]

Afterwards, Battiston was prone, unmoving on the pitch, with his two front teeth knocked out and damaged vertebrae. He received oxygen on the pitch. Platini later said that he thought that Battiston was dead, because "he had no pulse and looked pale".

Korleis var den taklinga genial? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Faktisk så må jeg si Zidane. Han oppførte seg som en uerfaren unge når han skalla ned Materazzi. Uansett hva kjære Marco sa så er du vel ikke dum nok til å "be" om rødt kort.

7722060[/snapback]

Joda, han oppførte seg heilt idiotisk, men når folk spør etter «verdens hissigste spiller» så er ikkje Zidane den første som slår meg.

Lenke til kommentar
Hva het han tyske keepern som hadde den taklingen på en franskmann? Var på 80-tallet tror jeg. Uansett var det en genial takling :!:

7719111[/snapback]

Toni Schumacher (Harald Anton Schumacher) heter han.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Dickov må være den hissigste akuratt nå, alltid morsomt å se han i en kamp.

Ellers er jo klassikerne Dennis Wise og Vinnie Jones gode kandidater.

Patetiske folk som skal ta hevn etter å ha blitt behandlet dårlig: C.Ronaldo(grine for alt jo, 0 mental styrke), Scholes(ginger kid), Rooney(har ikke annet enn fotball oppi den nøtta si så kan ikke forlange noe mer). Rart at man u har alle egentlig.

Aggresive og hissige på en god måte må være: Gattuso og Erlend Johnsen.

Mest hissige forsvarsrekke: Vil si gamle arsenal laget med go' rekka bak med: Keown, Adams, Dixon(eller var det Nixon?) og var en annen gammel traver som jeg ikke husker navnet på.

Ellers kan man vel nevne alle fra Balkan(landslag ihvertfall), dem er somregel veldig hissige.

Lenke til kommentar
Keane, han er kvalm. Taklet og ødelagte for han nordmann, herregud husker ikke hans navn. Mann med hvitt hår

7708706[/snapback]

Keane skadet da ikke Håland mer enn at han fikk et stygt blåmerke. Skaden som fikk Håland til og legge opp var i det motsatte kneet av det Keano traff.

Uansett så var da Keane ganske så sindig i sine siste år. Vinny Jones og Wise var mye verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...