simzERK Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Gatusso er hard han og ja, men har ikkje sett på han som ein som så aggresiv som ein del av dei andre som er nevnt. Eg vil samanlikne han med Kristoffer Hæstad, jobbar konstant og aggresivt. Sånne spelarar er stort sett alltid hard i taklingane. 7712722[/snapback] Enig med deg der. Jeg liker han ikke. Lenke til kommentar
Guero Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Gatusso er hard han og ja, men har ikkje sett på han som ein som så aggresiv som ein del av dei andre som er nevnt. Eg vil samanlikne han med Kristoffer Hæstad, jobbar konstant og aggresivt. Sånne spelarar er stort sett alltid hard i taklingane. 7712722[/snapback] Enig med deg der. Jeg liker han ikke. 7713546[/snapback] jeg regner gatusso som en spiller som gir alt i hver duell, og det er utelukkende positivt...ingenting negativt med gatusso... Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Gatusso er hard han og ja, men har ikkje sett på han som ein som så aggresiv som ein del av dei andre som er nevnt. Eg vil samanlikne han med Kristoffer Hæstad, jobbar konstant og aggresivt. Sånne spelarar er stort sett alltid hard i taklingane. 7712722[/snapback] Enig med deg der. Jeg liker han ikke. 7713546[/snapback] jeg regner gatusso som en spiller som gir alt i hver duell, og det er utelukkende positivt...ingenting negativt med gatusso... 7717228[/snapback] Han er alt for tøff i duellene sine. Han burde slappe av. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ingen som har nevnt Cantona ? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva het han tyske keepern som hadde den taklingen på en franskmann? Var på 80-tallet tror jeg. Uansett var det en genial takling :!: Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Gatusso er hard han og ja, men har ikkje sett på han som ein som så aggresiv som ein del av dei andre som er nevnt. Eg vil samanlikne han med Kristoffer Hæstad, jobbar konstant og aggresivt. Sånne spelarar er stort sett alltid hard i taklingane. 7712722[/snapback] Enig med deg der. Jeg liker han ikke. 7713546[/snapback] jeg regner gatusso som en spiller som gir alt i hver duell, og det er utelukkende positivt...ingenting negativt med gatusso... 7717228[/snapback] Han er alt for tøff i duellene sine. Han burde slappe av. 7718798[/snapback] Jeg er uenig i det. Er en forskjell på å være tøff, og å være farlig i dueller. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva het han tyske keepern som hadde den taklingen på en franskmann? Var på 80-tallet tror jeg. Uansett var det en genial takling :!: 7719111[/snapback] Afterwards, Battiston was prone, unmoving on the pitch, with his two front teeth knocked out and damaged vertebrae. He received oxygen on the pitch. Platini later said that he thought that Battiston was dead, because "he had no pulse and looked pale". Korleis var den taklinga genial? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ingen som har nevnt Scholes! Ærlig talt, han er da verre enn Keane! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Faktisk så må jeg si Zidane. Han oppførte seg som en uerfaren unge når han skalla ned Materazzi. Uansett hva kjære Marco sa så er du vel ikke dum nok til å "be" om rødt kort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Faktisk så må jeg si Zidane. Han oppførte seg som en uerfaren unge når han skalla ned Materazzi. Uansett hva kjære Marco sa så er du vel ikke dum nok til å "be" om rødt kort. 7722060[/snapback] Joda, han oppførte seg heilt idiotisk, men når folk spør etter «verdens hissigste spiller» så er ikkje Zidane den første som slår meg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hva het han tyske keepern som hadde den taklingen på en franskmann? Var på 80-tallet tror jeg. Uansett var det en genial takling :!: 7719111[/snapback] Toni Schumacher (Harald Anton Schumacher) heter han. Endret 14. januar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Gir min stemme til "dyret" Edmundo. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Synes ikke Scholes er en versting, men blir han behandlet dårlig så er han ikke redd for å ta igjen! Keano har bestått Cantonas School of tackling med glans, savner å se han på United, min stemme går til han. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Når det kommer til bare direkte hissig er vel kanskje Rooney en god kanidat her. Mister han først ballen har han en tendens til å løpe etter mannen som tok ballen som en villmann og takle han steinhard. Man takler rett og slett ikke å miste ballen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Rart Boulahrouz ikke er blitt nevnt... Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hva het han tyske keepern som hadde den taklingen på en franskmann? Var på 80-tallet tror jeg. Uansett var det en genial takling :!: 7719111[/snapback] Det var Schumacer elns? Lenke til kommentar
hds Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dickov må være den hissigste akuratt nå, alltid morsomt å se han i en kamp. Ellers er jo klassikerne Dennis Wise og Vinnie Jones gode kandidater. Patetiske folk som skal ta hevn etter å ha blitt behandlet dårlig: C.Ronaldo(grine for alt jo, 0 mental styrke), Scholes(ginger kid), Rooney(har ikke annet enn fotball oppi den nøtta si så kan ikke forlange noe mer). Rart at man u har alle egentlig. Aggresive og hissige på en god måte må være: Gattuso og Erlend Johnsen. Mest hissige forsvarsrekke: Vil si gamle arsenal laget med go' rekka bak med: Keown, Adams, Dixon(eller var det Nixon?) og var en annen gammel traver som jeg ikke husker navnet på. Ellers kan man vel nevne alle fra Balkan(landslag ihvertfall), dem er somregel veldig hissige. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) keane! Endret 3. november 2007 av T7H Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Av spillere som er aktive synes jeg Rooney er veldig hissig. Skal ikke mye til for å tenne lunta der.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Keane, han er kvalm. Taklet og ødelagte for han nordmann, herregud husker ikke hans navn. Mann med hvitt hår 7708706[/snapback] Keane skadet da ikke Håland mer enn at han fikk et stygt blåmerke. Skaden som fikk Håland til og legge opp var i det motsatte kneet av det Keano traff. Uansett så var da Keane ganske så sindig i sine siste år. Vinny Jones og Wise var mye verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå