simzERK Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja. Hvem syntes du? Zidane for min del :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Keane, han er kvalm. Taklet og ødelagte for han nordmann, herregud husker ikke hans navn. Mann med hvitt hår Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Keane, han er kvalm. Taklet og ødelagte for han nordmann, herregud husker ikke hans navn. Mann med hvitt hår 7708706[/snapback] Ja, jeg liker ikke Keane Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Keane, han er kvalm. Taklet og ødelagte for han nordmann, herregud husker ikke hans navn. Mann med hvitt hår 7708706[/snapback] Ville foreslå Keane selv, andgående nordmannen heter han så vidt jeg husker Alf Inge Haaland, tror han spilte for City da episoden intraff... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Materazzi. Han er i hvertfall den som spiller styggest, og ER styggest! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Han dansken på midtbanen eller forsvar for danmark et par år siden. Ikke mye hår på hodet, han hadde temprament. Har navnet på tungen men aff... gir opp. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Gravesen? Syns ikke Materazzi er spesielt hissig. Han er bare en skitten spiller som vet hvilke knapper som skal trykkes. Roy Keane var vel ganske hissig, men han spiller ikke fotball lenger, så jeg ville sagt Savage. Kevin Nolan er vel også ganske hissig? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dennis Wise, han har gjort mye rart han! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Vinnie Jones er jo en slager. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Materazzi. Han er i hvertfall den som spiller styggest, og ER styggest! 7708846[/snapback] Luke Chadwick... Men av dagens spillere vil jeg nok innbille meg at Materazzi er den som spiller styggest, mens Savage er den hissigste. Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Greit å nevne at Zidane og Keane har lagt opp? Den hissigste spellern jeg har sett må være Robbie Savage han er jo helt mental. Faens sjuking i grunn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Legendene må jo være Vinnie Jones, Dennis Wise og Roy Keane. Av spillere som fortsatt er aktiv så må man nevne Paul Dickov, Robbie Savage, Tommy Mooney, Wayne Rooney, Vidar Riseth og Martin Andresen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Keane, han er kvalm. Taklet og ødelagte for han nordmann, herregud husker ikke hans navn. Mann med hvitt hår 7708706[/snapback] Haaland måtte jo legge opp pga. en skade i det andre benet... Sånt som skjer når man kaller Keane en faker forresten..... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dennis Wise, han har gjort mye rart han! 7709545[/snapback] Den backer jeg opp. Rødt i annenhver kamp? Lenke til kommentar
Guero Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg så ikke at noen har nevnt duncan ferguson. Han er jo en av de få som har klart det kunstykket og fått en dom etter å spilt en kamp. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kanskje ikke verdens hissigste, men verdens styggeste er slik jeg ser det definitivt Marco Materazzi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 og 2 Robbie Savage, denne gangen som offer Må ta med ein filmsnutt til, genialt av Shearer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ingen som har nevnt Gatusso? Makan til hissig og aggressivt arbeidsjern... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Gatusso er hard han og ja, men har ikkje sett på han som ein som så aggresiv som ein del av dei andre som er nevnt. Eg vil samanlikne han med Kristoffer Hæstad, jobbar konstant og aggresivt. Sånne spelarar er stort sett alltid hard i taklingane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå