Erixxn Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har no problemer med nettverket nå. vi er fire stk. to av oss får ikke kontakt med MSHOME i det hele tatt. de to andre får bare opp hverandre og alle har nett.. noen løsninger? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 prøv og skru av brannmurn. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 kjørt veiviser for hjemmenettverk på alle maskinenne?= Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) BRANNMUR=av .. eh.. skal se på det med veiviser hvor finner man det btw? Endret 12. januar 2007 av Erixxn Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Gå inn på Min Datamaskin » Høyreklikk » Egenskaper » Datamaskinnavn » Endre » og skriv inn arbeidsgruppe Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg sliter også med å få installert hjemmenettverk. Det er kun mellom 2 maskiner (en bærbar og en stasjonær). Jeg har kjørt veiviseren for installasjon av hjemmenettverk på begge maskinene, slått av brannmuren, og endret navn fra MSHOME på begge. Uansett får jeg ikke kontakt med hverandre. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Prøve å pinge den andre maskinen. Skrive \\maskinnavn eller ip på browseren. Hvis ikke noe fungerer kan du prøve å skru av brannmuren på begge. kan være et 3 part brannmur, som feks. norton som blokkerer fildeling som default.. Endret 16. januar 2007 av S_tone_meg Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg hadde slått av windows-brannmuren på begge maskinene, men det var jo selvfølgelig en brannmur til i AVG som måtte kødde det til. Takker Lenke til kommentar
Looke Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 har hatt samme prob, da viste det seg at det var norton antivirus som blokka det. Lenke til kommentar
tcleroe Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 SJEKK DENNE! Dette løser kanskje problemet ditt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7927842 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå