Footy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) jeg har akuratt kjøpt meg ny PC og den andre skal selges... hva tenker dere at jeg kan få for den? Som topic sier, skal i nærmere tid kjøpe ny pc, så da skal jeg kvitte meg med den gamle.. - Dell Dimention 4600 - Pentium 4 2,8 GHz - 2,5 GB Ram (Oppgradert fra originale) - Sapphire Radeon X800GTO (Oppgradert fra originale) - NorthQ 4001BX, ATX 400W (Oppgradert fra originale) - Seagate Barracuda 7200.10 250GB - Dell 17" TFT - Diskettstasjon - Samsung CDRW/DVD SM-348B - Lydkortet integrert i HK - Dell Standard Tastatur - Dell Standard Mus Den bærer ikke preg av bruk, den er pent behandlet. Det eneste som kan bære et "slit" preg er musen, men den vet jeg ikke om jeg skal selge (den sitter så fint i handa...hehe) Ellers så finnes det jo støv innvendigi kriker og kroker, men ville jo selfølgelig rengjort den grundig før salg... Er det noen informasjon jeg mangler så bare spør Takker... Edit: La til "- Dell Standard Mus" da jeg plutselig fant den. Nesten ikke brukt...hehe Endret 12. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 3-3.5K noe slikt tror jeg. hva var orginal prisen på den? prøv brukt markede på www.hardware.no der og se hva du får Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 betalte orginalt 11.000 for den i sin tid Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hardware faller utrolig i pris, bare på et år kan prisen gjerne falle 50-60% Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) 3-3,5 år sia? må tenke at det eneste som sitter oginalt igjen er jo HK og prosessor. Og Maskinene kjører dønn stabilt.. HD, Skjermkort, PSU og ekstra minne er alle 5-12 mdn gamle Endret 12. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Skylinepower: Har ingenting å si, det som har noe å si er hva som er på markedet idag. Ville ikke gitt mer enn 2500, på det høyeste. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Skylinepower: Har ingenting å si, det som har noe å si er hva som er på markedet idag. Ville ikke gitt mer enn 2500, på det høyeste. 7708414[/snapback] Så lavt? Skjerkortet ble vel kjøpt i høst en gang og det alene kostet jo ... hva var det... 1400 eller noe? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ville ikke gitt mer enn 2500, på det høyeste. 7708414[/snapback] Spiller ingen rolle hva du ville ha gitt men hva er markedsverdien til pakken i dag? Tipper ca. 4-5K, Hva får man i dag for disse pengene ellers? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 nå er jeg veldig usikker her.. Alt fra 2500-5000 blir jo nevnt... Lenke til kommentar
Yuiop Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Er markedet som bestemmer, men siden det følger med skjerm, så er det rimelig å legge seg på 3,5k. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Selger du den på QXL får du sikkert i overkant av 4kk, en annen ting er hva vi ville gitt for den og hva den er verdt. Jeg mener den er verdt kanskje 3,5kk og ville gitt rundt 3kk for den. Men det er min subjektive mening, du vil sansynligvis få noe mer for den. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) lag oppsette hans i prisguide og se hva det er der også trekker du ifra 40% så kan den summen være grei Endret 12. januar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Du får grafikkort som yter mye bedre i dag for 1400kr, du kan aldri forvente deg å få igjen samme/tilnærmet like mye som du ga for det. Lite lagrinsplass, avhenger selvfølgelig noe av bruk men det er jo min subjektive mening. Svak prosessor. Liten skjerm, ikke mye å skryte av. 2,5GiB ram, bra. AC97 lyd er ingenting å skryte av. Strømforsyningen er helt grei, men verken kvalitetsmerke eller stille. (Ikke de NortQ jeg har vært borti.) 2500-3000kr, men ikke mer. uansett du har store sjangser for å få 3500kr eller over på QXL og lignende, fordi den har prosessor av typen Pentium 4, og 2,8Ghz. Mennesker som ikke har satt seg inn i Hardware vet ikke at Netburst teknologien og Pentium 4 er noen av de verste prosessorene du får, utenom Celeron. Uansett: 2500-3000kr. 3500 og oppover på QXL,Finn.no osv. Jarmo: Om du hadde forventet å få 4-5k for en slik pc kunnne du hoppet i havet, jeg ser du er aktiv her, men det forslaget der var jo helt på trynet. Jeg har ikke svart i denne kategorien så ofte, ikke aktivt siden den andre brukeren min var på banen(Ikke spør, jeg har lov av Ueland å være her.), men holder meg fortsatt oppdatert. Jeg vet hva jeg snakker om. Endret 13. januar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jarmo: Om du hadde forventet å få 4-5k for en slik pc kunnne du hoppet i havet, jeg ser du er aktiv her, men det forslaget der var jo helt på trynet. 7710458[/snapback] Når denne går for 3200,- + uten skjemr osv. så er det mulig å få minst 4K for hans. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...Nr=1&Catg=26768 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Det ante meg at det var QXL det dreide seg om, der er jo allt mulig. Reall verdi er derimot rundt 2500-3000kr. Så sant så sant, trådstarter spør om hva han kan få for den. Hihi, da beklager jeg Jarmo. Jeg stikker for å kaste stein i glasshus jeg. Endret 13. januar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) mens vi snakker om manskinen min her... hvordan kan jeg på enklest mulig måte finne ut hvilket chipset jeg har i maskinen? *LØST* Endret 13. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå