CCola Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) http://imdb.com/title/tt0427396/ Looking forward! Oppfølgeren til The Italian Job, som jeg selv syntes var en god film. (Har ikke sett originalen). Så hva forventer dere av oppfølgeren av remaken? Endret 14. januar 2007 av Ilsaldur Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ooh, denne kan bli spennende. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Wahlberg, Theron og Statham som i "The Italien Job", men hvor har det blitt av Edward Norton? Ville ikke Eddy bli med på en ny runde? Får virkelig håpe den ikke flopper.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 En film med Handsome Rob kan ikke floppe. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Denne filmen ser jeg frem til, likte "The Italian Job" veldig godt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Så orginalen i går. Det som blir spennende å se er hvordan de utfører kuppet. Dårlig utførelse -> Dårlig film. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har enda ikke sett Italian Job jeg, er den noe særlig? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Veldig artige filmer egentlig. Men det er vel egentlig alt. Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Så originalen for noen dager siden. Ble ganske skuffet. Etter en lovende åpningsscene ble det brått veldig stillestående. Jeg følte det tok evigheter før de kom i gang med kuppet, men selve utførelsen av det var bra. Når filmen kom ble den svært godt mottatt, men etter dagens standarder holder den ikke helt mål. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Wahlberg, Theron og Statham som i "The Italien Job", men hvor har det blitt av Edward Norton? Ville ikke Eddy bli med på en ny runde? Får virkelig håpe den ikke flopper.. 7709598[/snapback] Har du sett The Italian Job? Det er jo en god grunn til at Norton ikke er med i oppfølgeren. Han har ikke noe med handlingen å gjøre. Sannsynligvis lever han ikke engang når 2'ern tar sted. Han blir jo tatt av ukrainerne på slutten. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Wahlberg, Theron og Statham som i "The Italien Job", men hvor har det blitt av Edward Norton? Ville ikke Eddy bli med på en ny runde? Får virkelig håpe den ikke flopper.. 7709598[/snapback] Eneste grunnen for at Norton var med i den første var at han ble direkte tvunget til det av filmselskapet som han hadde en kontrakt med på 3 filmer eller noe sånn og han hadde igjen en film av den kontrakten når Italien Job kom kjørende. Så jeg tror ikke 10 ville hester hadde klart å få han med på en oppfølger, noe man også ser på den første, han er veldig ikke til stede er vel en fin måte og si det på i hele filmen... Står litt om det på denne siden (ikke opera vennlig): Edward Norton.org The New York Observer reports that EN agreed to due the role in The Italian Job to avoid being sued by Paramount Pictures. His Primal Fear contract (which was his film debut) stipulated that he would do 2 additional pictures for the studio. Litt til om det her: If the rumors are true, Norton's lackluster performance as Steve is understandable. The story goes that Norton didn't want to do The Italian Job, but was forced to in order to complete his multi-picture deal with Paramount. After years of rejecting scripts he was given the option of The Italian Job or a lawsuit. That would explain why Norton, whom we all know can give a capable performance as a criminal and psycho, probably put more energy into making a sandwich at the catering table between shots than in the role of Steve. Norton couldn't have been any less involved in Steve if he were comatose. Så hvis valget hadde stått mellom en oppfølger eller å drite kråkeboller, så tror jeg kråkebollene hadde gått ned på høykant. Smilet til Charliz Theron i den første filmen når hun er ferdig med å kjøre hinderløypa i den første er verdt en oppfølger alene Edit: Men jeg gleder meg... Endret 13. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Italian Job var en høyst middelmådig film. Finnes langt bedre kuppfilmer der ute. Dessuten irriterer Theron karakteren meg. Skikkelig påklistra jente som kun er der slik at vi gutta skal kunne ha noe pent å se på. Endret 13. januar 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Italian Job var en høyst middelmådig film. Finnes langt bedre kuppfilmer der ute. Dessuten irriterer Theron karakteren meg. Skikkelig påklistra jente som kun er der slik at vi gutta skal kunne ha noe pent å se på. 7713757[/snapback] Og det er dumt? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Likte 1'ern og håper denne blir like bra! Spørs om den kommer i 2007 eller 2008 da Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Og det er dumt? 7714152[/snapback] Seff er det dumt. Trenger ikke bli pressa på wanna-be hotte kjerringer som ikke bidrar noe positivt på filmopplevelsen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Like patetiske som eneren for min del. Som var en fullstendig unødvendig remake. Den orginale er ikke utdatert, og hadde aldri trengt en remake. I tillegg var remaken bare søppel i forhold. Den eier ikke et sekund av sjarmen som den orginale hadde. En oppfølger til remaken? No way. Det blir bare enda en Hollywood kassasuksess som ikke tar noen sjangser eller prøver på noe orignalt. Kjedelig safe mode hele veien. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Like patetiske som eneren for min del. Som var en fullstendig unødvendig remake. Den orginale er ikke utdatert, og hadde aldri trengt en remake. I tillegg var remaken bare søppel i forhold. Den eier ikke et sekund av sjarmen som den orginale hadde. En oppfølger til remaken? No way. Det blir bare enda en Hollywood kassasuksess som ikke tar noen sjangser eller prøver på noe orignalt. Kjedelig safe mode hele veien. 7717146[/snapback] Syntes "The Italian Job" var en god film. Men har ikke sett originalen da. Er det akkurat samme filmen, bare gjort remake? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Synes det er rart å se på The Italien Job som en rekame av den gamle, er jo lite som er likt. Godt mulig at det er offisielt en remake og alt det der, men jeg liker ikke The Italien Job (2003) noe mindre pga den gamle. Og ja, jeg har sett den gamle. Så jeg ser frem til en oppfølger. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har du sett The Italian Job? 7712565[/snapback] Har både Caine versjonen fra '69 og remaken fra 2003. Ting går litt fort i svingene enkelte ganger, vet du. manx: Interessant å vite. Følte selv prestasjonen hans ikke var helt på topp i denne filmen og nå har jo du vitterlig forklart hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå