Gå til innhold

Hjelp til kjøp av laptop(Zepto eller Dell)


Anbefalte innlegg

Hallo folkens,

 

Jeg står mellom to valg av laptoper, Zepto eller Dell XPS M1210

 

Er det noen som har anbefalinger/erfaringer med Zepto eller Dell XPS M1210

 

Skal ha disse spesifikasjonene:

Zepto Znote 6214W

Intel Core 2 Duo Prosessor(T7200 2GHz FSB667 4MM)

S_Zepto Crystal Clear 6214W Barebone 14" WXGA

Nvidia Geforce Go 7600 512MB

2 GB 667MHz (5300)

100GB S-ATA 5400RPM

 

Dell XPS M1210

Intel Core 2 Duo Prosessor T7200 (2GHz, 4MB L2 Cache, 667MHz FSB)

12.1" WXGA (1280 X 800) TrueLifeTM skjerm med integrert kamera

256MB NVIDIA®GeForce™ Go 7400 TurboCache

2 GB 533 MHz tokanals

120 GB SATA harddisk (5,400rpm)

 

Takk på forhånd!

Endret av DeeAr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

7707894[/snapback]

 

 

Gå for dell du jeg har gode erfaringer med dem. De er også kåret til beste dataprodusent i verden. Om du ikke tar dell, så lykke til med valget.

 

MOD EDIT; Quoten ble litt unødvendig har derfor blitt redigert til mindre skala av en moderator :)

Lenke til kommentar
De er også kåret til beste dataprodusent i verden. Om du ikke tar dell, så lykke til med valget.

7711453[/snapback]

Den der skal jeg ha kilder på før jeg tror på det

 

 

Zepto har visst spart noen penger ved å ikke bruke så bra skjermer på dataene sine, så det er mange av dem som ikke har spessielt bra innsynsvinkel og noen også dårlige farger.

 

Zeptoen har bedre skjermkort ig kraftigere minne da, men det betyr også at batteritiden forkortes. Så hvis du stort sett skal bruke den til å sitte foran skjermen og spille ville jeg valgt den. Hvis du skal ha en data hovedsaklig til skole, film, musikk, etc. ville jeg valgt dellen

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...