anietsoj Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Smell på med de usakligste kommentarene du har sagt eller hørt! Så usaklige at de blir litt morsomme altså Fikk idèen i dag, da jeg klarte å si noe utrolig usaklig og latterlig i timen! Ikke sikkert dere synes det er morsomt, men var en del i klassa som lo ganske bra! (Diskusjon om de som leverte en oppgave tidligere, skulle få litt credit for det) Ei i klassen: "....Jeg syns vi skal få pluss for det!" Ei anna jente : " Ja, det er så urettferdig hvis vi ikke får det!" Meg : " Har dere ronka en hest 2 ganger eller?" Håper dere liker idèen! :!: Endret 12. januar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 I Naturfag timen. Elev: Du? er ikke sorte hull teleportering da? lærer: Nei du kræsjer inni den elev: Hvorfor er det slik portal der da? meg: Prøvd å drekke deg full på solo mens du så på Magiske Skolebussen eller? xD Vet den ikke var så funny men... Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kanskje ikke så morsom for dere, men for meg og læreren min ihvertfall Elev: Digg å være 18år! Kan kjøpe øl når jeg vil Meg: Har ikke kjøpt øl ennå(Er 18 1/2år) Og jeg er stolt av det! Elev: Jaha, taper? Meg: (Peke på hans dobbelhake, så se på min egen hake) Tja, haken min er fin som den er nå lærer: hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå