Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frustrert og nede uten henne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo løse problemet enkelt. Be henne ut på fisketur, kafe, kino, fylla, kunstutstilling, biltur, fotosafari, lekselesing, spasertur eller noe lignende.

7707646[/snapback]

Vet ikke om jeg ville valgt fylla første gang. Det kan også føre mye dumt med seg.

7707674[/snapback]

be henne med på date.  en kino fårst, ikke siste forestillingen, vis det går en rund 1800 er det bra.etter på drar dere en plass å tar en matbit, og prater om filmen :)

da er det i boks,

blir hun med er hun interisert, sier hun nei og ikke har en grunn, da er hun vel ikke interisert, men det er jo masse fisk i havet vettu :)

7707779[/snapback]

få henne med på bowling eller noe slikt hvor man gjør noe ilag.

7707972[/snapback]

Ring henne, snakk med henne, send melding, få sagt det til henne.. DOIT!

7708052[/snapback]

Les første post en gang til.

Lenke til kommentar
Fint triks:

Hei, fikk ny film her om dagen, og vil ikke se den alene, men ingen andre har tid.. så har du lyst å se den sammen med meg i kveld? :)

7710821[/snapback]

Iih, lover deg at hvis du sier at "ingen andre har tid" så vil hun ikke si ja til å se film. Snakk om å få henne til å føle seg minst mulig spesiell. Da er det jo akkurat som om du har spurt ørten andre og fått nei og så til slutt tatt til takke med henne :p

"..vil ikke se den alene, og så tenkte jeg at kanskje du ville se den med meg? passer det i kveld?:)"

Lenke til kommentar

Hehe, nei har ikke skjedd noe enda.

Men har stooor tro det :D

Merker så godt at hun liker meg. Når vi møtes, så er det alltid meg hun ser på først, og for å ikke snakke om det smilet! <3

Faen, vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det :S

Sitter jo sammen heele tia, men alle de andre er der hele tida. Synes ikke det er lett da.

Idag bestemte jeg meg. Jeg SKAL gjøre noe når muligheten kommer. Så sikker på hun et ekstra godt øye for meg :D

Dere skal få vite hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Hehe, nei har ikke skjedd noe enda.

Men har stooor tro det :D

Merker så godt at hun liker meg. Når vi møtes, så er det alltid meg hun ser på først, og for å ikke snakke om det smilet! <3

Faen, vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det :S

Sitter jo sammen heele tia, men alle de andre er der hele tida. Synes ikke det er lett da.

Idag bestemte jeg meg. Jeg SKAL gjøre noe når muligheten kommer. Så sikker på hun et ekstra godt øye for meg :D

Dere skal få vite hvordan det går :)

7736149[/snapback]

Hehe, kjenner meg igjen så jævlig i situasjonen din, lykke til:) Håper alt ordner seg:D

Er du fortsatt frustrert og nede? Har du begynt å gjøre lekser og sånt? Nå kjenner jeg ikke jenta som du driver å prøver deg på, men er hun litt voksen så liker hun en gutt som klarer seg bra på skola og er litt våken. De som er så "tøffe" og gir faan i skola går litt av moten etter hvert som man vokser opp:P

Lenke til kommentar

Fortsatt litt nede når jeg er hjemme. Men går bra siden jeg nettopp har hatt enda en fin dag med henne :)

Klarer meg fint på skolen uansett, så det er ikke noe problem. Men det blir fortsatt litt lite lekser :/

Har jo henne å tenke på. Ohh, kanskje hun logger på msn snart :D:D

Lenke til kommentar

Var sånn madamen og jeg kom sammen. Vi snakket på MSN, hun sa hun kjedet seg og jeg foreslo at hun kunne komme ned til meg og se en film med meg, så kunne vi i det minste kjede oss sammen.

Det var tre måneder siden på lørdag, og nå er vi praktisk talt samboere. :)

Lenke til kommentar

Har vært i samme dilemma..var forelsket i bestevennen min..var kjempe redd for at alt ville gå rett i do hvis jeg sporte han eller no, men jeg tok en sjans. jeg sa til han at jeg likte han å sporte hvor han sto i situasjonen. vi har vært sammen i et halvt år nå:) men du kan jo begynne med å hinte litt på msn, si at du liker henne..det kan jo gå bra;) lykke til:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Vet ikke om jeg ville valgt fylla første gang. Det kan også føre mye dumt med seg.

7707674[/snapback]

Neida.. Første date her var med noen bokser cider og en flaske absolutt.. Det ble 18mnd ;) Og skumle masker for å skremme folk på haloween... Er sjelden 17åringer drar på telttur (et eksempel) med pils uten å drikke seg dritings.. Jeg gjorde iallefall ikke det i den alderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...