Helpsomer Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Går i klasse med jenta jeg er forelska i. Vi er venner, og henger ilag på skolen hele dagen. På fritida er vi ikke så mye sammen enda, men vi har jo nettopp blitt kjent. Sliter mentalt når jeg er hjemme etter skoledagen og i helgene. Jeg sitter hjemme uten mål og mening. Nesten det eneste jeg tenker på er henne, og det kan være ødeleggende. Lekser blir ikke gjort, vennskap blir ikke pleid skikkelig. Det er kjedelig rett og slett. Vennene mine gidder jeg ikke dra til, da jeg stort sett av tiden er helt borte. Og de trenger ikke se meg sånn. Noen som har råd? Liker virkelig denne jenta, og føler jeg har sjangs. Hun har hvertfall ikke noe imot meg, men om det er en nær venn hun vil ha vet jeg ikke. Kan være veldig ødeleggende å spørre henne/fortelle henne om hvordan ting er. Noen som har vært i dilemmaet før? Trenger virkelig å vite. Kanskje man kan hinte til noe på msn? Gutt, snart 17 Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Du kan jo løse problemet enkelt. Be henne ut på fisketur, kafe, kino, fylla, kunstutstilling, biltur, fotosafari, lekselesing, spasertur eller noe lignende. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vet ikke om jeg ville valgt fylla første gang. Det kan også føre mye dumt med seg. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 be henne med på date. en kino fårst, ikke siste forestillingen, vis det går en rund 1800 er det bra.etter på drar dere en plass å tar en matbit, og prater om filmen da er det i boks, blir hun med er hun interisert, sier hun nei og ikke har en grunn, da er hun vel ikke interisert, men det er jo masse fisk i havet vettu Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vel, jeg klarte å drite meg litt ut når det gjaldt hinting på msn, tror jeg heller ville avtalt noe på fritiden som noen sier. Spør helt seriøst ansikt til ansikt om hun kanskje vil finne på noe senere en dag, kino og kanskje spise litt etterpå. Er egentlig ikke så ille som folk skal ha det til, du er egentlig ganske heldig som tydeligvis kjenner henne nogenlunde godt fra før av. Jeg skulle tro det gjorde det meste mye bedre . Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Film er en relativt kjedelig start på "datingen" da.. Man sitter og ser rett på et lerret? Ikke kom med unnskyldningen at "jamen, man følger jo ikke akkurat med på kinoen da".. Da kan man dra et annet sted ;p Be henne med på en middag, enten så lager du selv eller tar med henne ut. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 få henne med på bowling eller noe slikt hvor man gjør noe ilag. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, skal prøve å få til noe med henne på fritida en dag. Men noen som har tips når det kommer til at jeg ikke gjør annet enn å tenke på henne når jeg sitter hjemme? Huff, har sitti her nå hele dagen etter at jeg kom fra skolen. Klarer ikke få henne av hodet mitt. :/ <3 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ring henne, snakk med henne, send melding, få sagt det til henne.. DOIT! Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Men hvis hun da ikke har den feelingen for meg. Hva gjør jeg da? Da kan jeg risikere å miste henne helt nesten. Liker henne veldig godt som venn også. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hadde selv et lignende "dilemma" for noen mnder siden.. Vi er faktisk nesten bedre venner etter vi fant ut at det ikke ble noe.. Føler at jeg både kan snakke, tulle,flørte osv. med henne som en venn, og behandle som en venn bedre nå enn da vi hadde noe på gang. Så det beste er å finne det ut. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Ok, men hvordan føler du det er nå som hun vet du liker henne? Er ikke det litt... Sånn for deg OG henne? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hun visste det en stund før vi avgjorde at det ikke ble noe også.. Værst var det i starten da man ikke hadde noe særlig kontakt, men fikk mye bedre kontakt etter en ukes tid igjen.. Da ble alt bedre. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 slutt og syt din gris, ring og si at du vil bolle hu. ca alle har vert såpass betatt av ei jente at du har mest lyst til og gå og grisebanke ei gammel dame og slite hode av en katt. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 xD Kanskje enkelt for deg, men ikke for meg :/ Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Slapp av, du hadde blitt overrasket av hvor porøst nakkebenet til en katt er. Endret 13. januar 2007 av E.T Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvis dere er i samme vennegjeng og du spør henne ut, og hun sier nei. Da tror jeg det kan bli en litt anspent stemmning neste gang dere treffest. Men er ikke så mye og frykte tror jeg. Alle reagerer forskjellig dog. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Siden du liker henne så godt og sliter så ville jeg spurt henne. Kanskje ikke rett ut, men spurt om hun ville være med date eller noe. Takker hun nei, så har du svaret Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det trenger jo ikke være en date da! Si at du kjeder deg, og om hun kanskje vil finne på noe gøy, for eksempel bowling gokart eller en eller annen 2-personersaktivitet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Fint triks: Hei, fikk ny film her om dagen, og vil ikke se den alene, men ingen andre har tid.. så har du lyst å se den sammen med meg i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå