Gå til innhold

C&C Generals - Vannvittig bra!

Anbefalte innlegg

Da er betatestingen igang for fullt. Fikk min kopi tilsendt igår(fikk faktisk to :smile:).

Innstallasjon gikk som smør, men det kan være problemer med å koble til spill med mer en en mostander. Dette har med routere og firewalls å gjøre.

Sitter selv bak en router og har derfor dette problemet. Skal prøve å sette maskinen opp i DMZ eller koble utenom.

HAr likevel prøvd det 1vs1 - og jeg er imponert! Spillet blir en slager! Forløpig er oppløsningen begrenset til 800x600, og det går ikke helt glatt(dette kan både være nettkoden eller lag). Man får noen ørsmå rykk hvert 3 sekund, uten at dette tar bort gleden ved spillet. Dette bør være i orden til release.

Eksplosjonene og slikt er geniale. Bildeler og folk slynges omkring. Tårn velter så det drønner i bakken. Atomsoppene blomstrer og er en fryd for øyet!

Men uansett - Det er bare å glede seg!

Tapte stort de to første kampene mot folk som hadde spilt litt mer. Tar litt tid å sette seg inn i hvordan alle de nye unitsene funker og sånn.

I kveld skal det dræpes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-26 23:45, skrev Wundel:

De åpnet en påmeldingsliste for ca. en og en halv måned siden. Siten åpnet kl.15 og var åpent til 22. eller noe sånt. Tror ca 7000 meldte seg på. Av disse ble noen tusen trukket ut fra hele verden.

Noen tusen av 7.000 blir jo ganske mange prosent da. Skulle meldt meg på der, ja! :sad:

Lenke til kommentar

[hintmode]

hvis jeg hadde vært skribent på gamer.no og admin her så kunne jeg skrevet en artikkel om det, men det er jeg da ikke.. *sukk*

[/hintmode]

så derfor får jeg nøye meg med å si..

WOW!

det er så utrolig bra! og nesten bugfritt!

dette blir en stooor hit i år.. garantert!

Lenke til kommentar

den er garantert lekka allerede... den har bare ikke fått tid til å bli spredd skikkelig enda.... garanterer nesten 100% sikkert at om ca 2-4dager så er d en haug med folk her som driver å diskuterer hvor bra det er osv, pga en lekasje eller to som har fått spredd seg til 1000 fttp servere

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 01:40, skrev Fake:

hvis jeg hadde vært skribent på gamer.no og admin her så kunne jeg skrevet en artikkel om det, men det er jeg da ikke.. *sukk*

Er det ikke en lukket betatesting, hvor du har fylt ut diverse NDA for hva du har lov til å publisere og ikke? Hvis det ikke er det, må du gjerne sende inn en gjesteartikkel så skal vi se over den og publisere om den blir godkjent.

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-27 09:57 ]

Lenke til kommentar

regner ikke med at det er så ille siden de fleste grafikkgodsakene allerede er ute når det gjelder screenshots og småvideoer.. eneste som ikke er lagt ut enda er en screenshot av menyen.. og dette er en av de værste menyene jeg noensinne har sett trur jeg.. den er jo ganske stilig, men det er litt irriterende å ha en krig som går i halvannen speed gående mens du prøver å sette opp maskina eller prøver å gå inn på en server..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 11:17, skrev Fake:

regner ikke med at det er så ille siden de fleste grafikkgodsakene allerede er ute når det gjelder screenshots og småvideoer

Det er ikke så utrolig mange skjermbilder som er lagt ut, og de er alle offisielle fra EA. Det samme gjelder den ene (eller kanskje det var to) in-game videoen(e). Det er plukket ut av EA. Det kan godt hende du har lov til å ta bilder og legge ut info, men vi i Gamer.no gjør det ikke, og ønsker heller ikke å videreformidle slikt om det er ulovlig i følge NDA-en til betatesterne. Det er altså irrelevant for oss hvor mange skjermbilder og videoer som er publisert allerede, vi forholder oss til dokumentasjonen EA har vedlagt betatesten.

Lenke til kommentar

Ahh.. Husker jeg var med på Diablo 2 Beta jeg. :smile:

Har ikke giddet å bli med på andre Beta'er pga at jeg bare har ISDN. :sad:

Men Generals Betaen glemte jeg faktisk. :sad:

Tviler på at C&C:Generals blir Game Of The Year 2002 for det kommer jo ikke ut før i Februar/Mars. Men det blir nok bare RTS Game Of The Year 2003, for jeg tror den får for tøff konkuranse til å bli Game Of The Year 2003.

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec Midi Blå, Modda

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-27 13:41 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...