Funky-Fresh Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 har ett problem med DirectX9. Når jeg kjører i gang GTA san andreas, så funker det ikke! Men på alle andre spill så funker det... Takker får svar på forhånd Lenke til kommentar
abZ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 har ett problem med DirectX9. Når jeg kjører i gang GTA san andreas, så funker det ikke! Men på alle andre spill så funker det... Takker får svar på forhånd 7707483[/snapback] installerte du DirectX9'en som var med GTA? Problemet kan ligge dær... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Alle spill bruker jo en og samme DirectX. Siden alle andre spill fungerer så vil jeg tro problemet ligger i San Andreas - ikke i DX. Du kan jo prøve å installere nyeste DirectX (DX9.0c) samt installere San Andreas på nytt. Lenke til kommentar
abZ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Alle spill bruker jo en og samme DirectX. Siden alle andre spill fungerer så vil jeg tro problemet ligger i San Andreas - ikke i DX. Du kan jo prøve å installere nyeste DirectX (DX9.0c) samt installere San Andreas på nytt. 7712874[/snapback] Ja, du kan prøve og installere det på nytt + DirectX9c... har hadd samme problem selv, sletta og la det inn på nytt + at jeg installerte DX9c Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Men du kan si at jeg har GTA san andreas, i crack Lenke til kommentar
abZ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Men du kan si at jeg har GTA san andreas, i crack 7724667[/snapback] Har det samme jeg, men har ikke problemer Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Hmm... noen andre som veit noe? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er på grunn av at spillet er Pirat kopiert. Hadde samme feilen selv( hadde akkurat samme feil som deg).. Så kjøpte meg san andreas, og da fungerte det flott! Så løsning på problemet: Kjøp deg spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå