Gå til innhold

LG 42PM1MA - noe for meg? 10 lapper hos komplett

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319853 - selges uten fot, det er minus, selges også uten høyttalere, der et pluss.. Ser ellers at skjermen har format 720p, så en annen plasma til samme pris hos komplett som hadde 480p..

Bruksområde: 50% TV (parabol), 10% DVD og 40% TV-serier fra PC. Regner med at det går under TV, og ikke PC-bruk. Har en ok LCD til PCen, så den klarer seg. Handler kanskje en Nintendo Wii og, men har egentlig ikke spilt noe konsollspill på flere år..

Er det såkalt dynamisk kontrast på denne? Står 5000:1. Lysstyrke 1500cd/m2, er det holdbart?

Sitter ca 3-4 meter unna TVen, ser for meg at mellom 32" og 42" er brukbart. Har 24" 4:3 CRT akkurat nå.. Blir forresten sittende litt spredt når vi er flere her, så innsynsvinkelen bør jo være brukbar.. Er innsynsvinkel noe å bry seg med på plasma? Ser denne har 170°. Kan finne målebånd og regne ut nøyaktig hvor mye jeg trenger, regner med at 0° er rett foran TVen?

Kom gjerne med alternativer, har ikke hast etter å kjøpe men det hadde vært greit å ha noe litt større å se Lost på =) 32"-42"..

OK, litt pinlig: Jeg skulle egentlig spørre om noe annet i denne tråden før jeg så denne LGen, så jeg glemte rett og slett å søke etter 42PM1MA før jeg postet.. :whistle:

Endret av LoCDoG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...