memix Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hei, kan noen hjelpe meg litt med noen tips til design på denne siden: http://www.djmemix.com inn holdet er om gta3 og gta vice city. Og gjerne om annet tips til siden Ps. Den er underkonstruksjon og er bare et førsteutkast MeMiX Lenke til kommentar
glabba Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hmmm, tabellen(e) på kodesiden din var etter min mening litt rare. Hva med å samle alle tabellene i en, og sette border=0? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hei! Laget en layout skisse om hvordan kanskje siden kunne sett ut: Lenke til kommentar
snorri Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 01:28, skrev jan rune:Hei! Laget en layout skisse om hvordan kanskje siden kunne sett ut: phet layout der. hva bruker du til slik web-design? flash? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Adobe photoshop brukte jeg på skissen. Hvis jeg skulle ha lagd en webside ut av skissen så hadde jeg brukt Adobe imageready. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Bruk layers og CSS, og det er ikke noe problem å få til den designen. Prøvde det nettopp, ikke noe problem. Er stuptrøtt, men ville gjerne vise hva jeg mener: Etter litt småfikling Er ikke vanskelig. Eneste som kan være litt tricky er å bruke skygge og slikt på grafikk som skal være transparent over fler vidt forskjellige farger. Da bør du kanskje dele den opp i fler deler og tilpasse hver enkelt til de forskjellige fargene og bruke layers som du syr sammen med pixel presisjon. Vet ikke helt sikkert hvordan webdesignere gjør akkurat det ellers da jeg aldri har gjort det. Bilen fant jeg på nettet nå nettopp, fjernet litt av bakgrunnen, brukte noe av asfalten for å lage background grafikkstripa nedenfor og brukte motion blur på bilen for å skape litt fartsfølelse. Hadde jeg brukt litt mer tid på den, ville veien gått bortover og innehold diverse info / links. Smekket sammen et bittelite stylesheet for teksten øverst og main. Brukte Verdana fonten (Arial nederst). Digger Verdana, justerte litt på bokstav mellomrom i stilarket. Lykke til uansett :smile: [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-30 06:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå