Zapking Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 er det noen som kan si meg en bra 96% jeg kan kjøpe på vinmonopolet? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Man får ikke kjøpt noe sterkere enn 60% på vinmonopolet, og hvis du ikke visste det, klassifiseres sprit sterkere enn 60% som narkotika. Blir som å komme inn på tobakksbutikken og si at du skal ha et gram heroin Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hvorfor skal du kjøpe no som er mer en 60%? er da bare handle "heimkok" da... Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 ja men hva bør jeg kjøpe hvis jeg vil bli fort full av å drikke lite? hvor mange flasker 60% trenger jeg for å bli skikkelig full liksom? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) ja men hva bør jeg kjøpe hvis jeg vil bli fort full av å drikke lite?hvor mange flasker 60% trenger jeg for å bli skikkelig full liksom? 7707300[/snapback] Kvelver du nedpå 60% innanfor eit kort tidsrom vil du sannsynlegvis bli full. Kor mykje som skal til er avhengig av korleis kroppen din tåler alkoholen. Uansett er det nok neppe snakk om kor mange flasker, heller kor mange desiliter. Endret 12. januar 2007 av Zeph Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Siden du spørr, så sikkert 1/3 av en 0,7 =P Regner med at du ikke drikker så veldig mye.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvor mange flasker? Tror du skal nøye deg med en Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Man får vist 96% om man er lege, men prisen beregnes ut fra prisen for 60% så det er ikke noe spesielt billig for leger om du tenkte på det. Du er vel heller ikke lege siden du spør... Tar du en helflaske 60% så ryker du vel inn for pumping. Hold deg til det du har lov til å kjøpe du. Endret 12. januar 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvis han har lov til å kjøpe noe i det hele tatt da, Admin'c! Virka litt ung, med de spørsmålene. (Ikke at jeg burde si noe) Ja, det er vi som tuller, chills! ;P Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Før du gyver løs på 60% flaska så kjøp deg en 6 pack lettøl og gjennta for deg selv "lettøl virker ikke" mens du drikker deg gjennom de seks flaskene. Når du da sitter en erfaring rikere ang. hvor bra/dårlig lettøl funker så kan du selv tenke deg hvor mye 60% som må til før du kryper rundt på gulvet uten og vite hvem du er. Happy drinking! Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 jeg syns vodka og brennevin er svindyrt forresten... hvor lenge varer en flaske med 70 cl feks? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) jeg syns vodka og brennevin er svindyrt forresten...hvor lenge varer en flaske med 70 cl feks? 7707477[/snapback] 15-30min sier bare: himkok ftw Endret 12. januar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ja men hva bør jeg kjøpe hvis jeg vil bli fort full av å drikke lite? 7707300[/snapback] -Du kan begynne med rusbrus. -Deretter bevege deg over til cider. -Nå har turen kommet til øl, det smaker pyton i starten. Men det kommer seg. Disse tre punktene gjenntar seg noen ganger, helt til det ikke er kult nok. -Nå kan du starte å mixe litt, litt cider og øl samt div. drikkevarer du tar fra mor og far. Moderate mengder i starten. -Nå får du noen til å kjøpe noen polvarer for deg. Holder med 18'åring siden du sikkert skal ha noe under 22%. -Etter du har gjenntatt punktet over kan du begynne å drikke sprit snart. De første gangene har det en tendens til å gå skeis, og du våkner et tilfeldig sted. en begynnelse hvertfall.. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 så har jeg kommet frem til at hvitvin er billig hørte jeg kunne få 3 liter til 300 kr... da har man jo ganske mye å bli full på da Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) har aldri vert på bare kvitvinsfylla, men på bare rødvinsfylla, og det er ikke noe morro dagen derpå. det er det eneste jeg blir fyllesjuk av Nå veit ikke jeg hvor stor du er, men kjøp deg en helflaske, og bare drikk til du blir full, og du har sikkert igjen til en annen fest også Jeg liker selv å kjøpe meg 12 øl, og ha litt sprit eller tyrker eller jäger i tilleg, da blir jeg i godt humør Er også godt med noen rusbrus også i tilleg, kom på at jeg må kjøpe noen til i kveld Endret 13. januar 2007 av tu30r6 Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 har aldri vert på bare kvitvinsfylla, men på bare rødvinsfylla, og det er ikke noe morro dagen derpå.det er det eneste jeg blir fyllesjuk av Nå veit ikke jeg hvor stor du er, men kjøp deg en helflaske, og bare drikk til du blir full, og du har sikkert igjen til en annen fest også Jeg liker selv å kjøpe meg 12 øl, og ha litt sprit eller tyrker eller jäger i tilleg, da blir jeg i godt humør Er også godt med noen rusbrus også i tilleg, kom på at jeg må kjøpe noen til i kveld 7710547[/snapback] Jeg er stor nok Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg er stor nok 7710552[/snapback] tenkte ikke på gammel nok, men hvor stor kropp du har er du liten og tynn, blir du fortere full, og jo større og breiere du er jo mere må du drikke for å bli full Lenke til kommentar
morfin Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kjøpte Bacardi limón 0.7 i dag, tenker jeg blir passe full på den Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Spamposter slettet. Dersom dere mener at tråden er useriøs kan dere bruke rapport-knappen. Kommentarer til moderering skal som vanlig ikke taes i denne tråden. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kunne godt tenkt meg å se resultatet av dette eksperimentet. Hvor mange flasker 60% skal til for å få en ungdom full? Når folk drikker kun for å bli full, da ønsker jeg de lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg