soppen1 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sliter litt på CoD for øyeblikket, har kommet meg til der du skal ta en tanks som kjører rundt i ring og jeg skal plassere en bombe på den, men jeg har gått tom for røyk granater. Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvilken campaign? hvor?? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sliter litt på CoD for øyeblikket, har kommet meg til der du skal ta en tanks som kjører rundt i ring og jeg skal plassere en bombe på den, men jeg har gått tom for røyk granater. Hva gjør jeg?? 7707231[/snapback] Husker jeg slet med det selv(på PC). Men da brukte jeg ikke røykgranater, men satt heller bak en mur og ventet på at tanksen skulle passere, også plante eksplosivene. Kan være ganske vanskelig da.(jeg tenker på den russiske delen nå) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg gjemte meg også bak en mur tanksen kjørte rundt. Når den var rett vedsiden av meg hoppet jeg frem og festet bomben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå